سلام
الان که بهش وابستگی و علاقه ی خاصی نداری، مثل یه خواستگار بررسیش کن
اینطوری بهتره
ببین با معیارهات جوره؟ با شرایطت؟
یکیش هم می تونه نکته ای باشه که آقای سوشیانت مطرح کردن.
البته من کلا از آدمهای ضعیفی که با تهدید و حرف از خودکشی و آبروریزی و ... خواستگاری می کنند مخالفم. شما اگه مشکلی ندارید ....








علاقه مندی ها (Bookmarks)