بنظرم ادامه زندگی با همسرتون باعث میشه:
1-شما هیچ حسی به ایشون نداشته باشین و فقط از روی ترحم و احساس عذاب وجدان با ایشون همخونه باشین نه زن و شوهر و بدون روابط جنسی
2-طبق فرمایشات شما همسرتون از قبل همه ماجرا رو میدونستن و براشون مهم نیست که شما عاشق یکی دیگه باشین و ایشون از عشق یکطرفه راضی هستن(در ضمن اصرار همسرتون یکمی غیر منطقیه)
3-شما همچنان نامزد قبلیتون رو دوست خواهید داشت و طبق شناختی که از شما پیدا کردم نمیتونید ایشونو فراموش کنید و ممکنه برای دوستی هم که شده به سمت ایشون برگردین و اون خانم هم که با همسر دوم شما شدن مشکلی ندارن پس ممکنه با دوستی با شما هم مشکلی نداشته باشن(من احساس یک خانم عاشق رو درک میکنم که کاملا کور و کر میشه و مرتکب هر عملی میشه)حتی ممکنه کارتون به صیغه هم برسه
البته معذرت میخوام بابت فرضیات صریحم اما چیزی بود که به ذهنم رسید
علاوه بر غیر معمولی بودن رفتار همسرتون رفتار خانواده شونم عجیبه مثلا پدرشون که شما درمورد طلاق باهاشون صحبت کردین و ایشون عین خیالشونم نیست.چرا همسرتون باکره نیستن؟
شما در گذشته مرتکب اشتباهاتی از روی بچه بازی و لجبازی شدین که براتون پیامدهای زیادی داشت و گرون تموم شد.راستش این وسط خود شما هم کم اسیب ندیدین و گناهتون تصمیم از روی لجبازی بود
من مثل دیگر دوستان اونقدر هام شمارو مقصر نمیدونم
چرا که1-مقصر اصلی نامزدتون بودن که به شما دروغ گفتن و شمارو جریح کردن
2-مقصر بعدی شمایین که از سر لجبازی تصمیم عجولانه تون رو عملی کردین
3-همسر فعلیتون که با وجودیکه از همه چیز اطلاع داشتن با شما ازدواج کردن پس حالا باید احتمال هر اتفاقی رو بدن و عواقبش رو هم قبول کنن.خود کرده را تدبیر نیست.ایشون خودشونو وارد یه بازی کردن که میتونه پایان خیلی خوشی نداشته باشه
راه اول:فکر کنم اگر از همسرتون جدا شین و یک مدتی به قدری که به ارامش برسین و بتونید درست تصمیم بگیرید به خودتون فرصت بدین, وضع رو ازینی که هست بدتر نخواهد کرد.
راه دوم اینه که اگر میتونید نامزدتون رو فراموش کنین و اینقدر از در عجز و ناتوانی وارد نشین و سعی کنین به همسرتون علاقه مند بشین زندگی خوبی خواهید داشت.
یک چیزی رو من بگم خدمتتون:عاشق شدن ویژگی منحصر به فرد یک نفر میتونه باشه یعنی اینکه شما زمانی عاشق نامزدتون بودین این عاشق بودنه یکی از خصوصیات شماست و شما قطعا قادرید عاشق هر کسی دیگه ای بشین مثلا همسرتون که خب به گفته خودتون از نظر رفتار و محبت به شماهم هیچ مشکلی ندارن
فرمودین مثل خانمها احساساتی هستین.خب من میدونم که 90درصد خانمها این ویژگی رو دارن که بعد از یک مدت عاشق کسی میشن که بهشون توجه و محبت داشته باشه حتی اگر اون فرد از نظر ظاهری زشت و از نظر مادی فقیر باشه پس شما میتونید عاشق همسرتون شین فقط اگر بخواین و یکمی همت کنین





)

علاقه مندی ها (Bookmarks)