قبولش نکن. کسی که قبلا توی اون شرایط به جای خواستگاری اومدن و عمل به وعده و وعیدهاش، یهو ول کرده و رفته و حالا که دورهاشو زده و عشق و حالهاشو کرده یآد شما افتاده، این شخص هیچ تضمینی نیست که دو روز دیگه باز خسته نشه و نره!
اگر یک بار به بن بست رسیدی خطا کردی. ولی اشکال نداره انسان جایزالخطاست.
اما اگه دوباره خطای قبلی رو مرتکب شدی این اسمش خطا نیست دیکه، بهش میکن حماقت.
بهترین راه اینه که اگه براتون مقدوره سیم کارت رو عوض کنید. در غیر این صورت در موبایل و تلگرام و بقیه نرم افزارها و شبکه های اجتماعی بلاکش کنید تا هیچ راه ارتباطی پیدا نکنه








علاقه مندی ها (Bookmarks)