به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 37

Threaded View

  1. #35
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 تیر 95 [ 09:06]
    تاریخ عضویت
    1395-4-14
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    253
    سطح
    5
    Points: 253, Level: 5
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 55.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 13 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با سلام خدمت همه
    ممنون از دوست عزیزم salehe92 بابت اطلاعاتی که در اخیتارم گذاشتن و منو راهنمایی کردن کمک خیلی بزرگی بود و در مورد حس شادی فکر کنم بهترین چیزی بود که در موردش شنیدم
    و همینطور ممنون از تیگ نوشت بابت وقتی که گذاشتن و تایپک رو خوندن اول از همه بگم که من به این شخص توهین نکردم تا جایی هم ک میشد سعی کردم درست رفتار کنم با ایشون و بقیه کاربرا چون خودم بهتر از هر کس دیگه ای میدونم وقتی اومدم اینجا و افراد دارن منو راهنمایی میکنن (به رایگان) باید احترامشون رو نگه دارم من فقط وقتی نظرم مخالف بود شاید لحن تندی داشته بودم در هر صورت معذرت میخوام اگه همچین بود ... در ادامه حرفایی که زدی باید بگم فهمیدم چی میگی ، دید من تا حدودی اشتباه بوده و هست و اینکه منم پسر تنبل و قدر نشناس رو دوست ندارم ...
    و تشکر ویژه از آقا باغبان که توضیحات کاملی رو ارائه دادن البته جا داره که چند مورد رو بگم : اینکه مورچه میتونه همچین وزنی رو تحمل کنه به خاطر ساختار فیزیکی بدنشه ، مورچه ها در اون حد عاقل نیستن که بخوان یه دور هم برن آب تنی یا اصلا آبتنی رو دوست داشته باشن (انسان که نیستن حشره ان) و باید بگم اگه خودشم از ارتفاع بندازه پایین به خاطر وزن کمش و ساختار فیزیکیش زنده میمونه ... فرار آهو هم یه رفتار غریزیه ... خب بگذریم .. ولی در کل فهمیدم منظور شما چیه ..
    راه حل هایی که جلو پام گذاشتین رو استفاده میکنم و قبول دارم منم اشتباه هایی داشتم که منجر به این شد نمیدونم چرا خودمو حق میدونستم
    ممنون به خاطر وقتی که گذاشتی و توضیح دادی از تصمیمی که گرفته بودم برگشتم ... خب خوشحالم اومدم این انجمن کمکم کرد یکی از دوستان هم که تلفنی خیلی کمکم کرد ممنون از همه
    در جواب تایپکی که ایجاد کردم : خودکشی کردن یا نکردن ؟
    پاسخ : خودکشی نکردن عاقلانه تره
    از دوستانی که قراره به این تایپک بعد ها سر بزنن میخوام ک پاسخ دوستان رو هم مطالعه کنن همیشه راهی برا حل مشکلات هست شاید نمیبینیم بگردید دنبالش و اگه بازم ندیدید از بقیه کمک بخواید برای دیدنش

  2. 3 کاربر از پست مفید Misto تشکرکرده اند .

    salehe92 (پنجشنبه 31 تیر 95), نیکیا (دوشنبه 21 تیر 95), باغبان (دوشنبه 21 تیر 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.