سلام دوست عزيز شباهت گذشته شما تقريبا شبيه منه از نظر كارهايي كه براي همسرتون كردين و از نظر موقعيت اجتماعي تون البته همسر من اصلا دست بزن نداره ولي كم محبت شده تو اين سايت اكثر دوستان همون حرفي كه به شما زدن به من هم گفتن كه مقصر خودمون هستين گذشته هرچي بوده گذشت و تموم شد و اسمش با خودشه گذشته پس تمومش كن منم تمام تلاشم و دارم ميكنم كه گذشته تموم بشه و ديگه تكرار نشه ....من هم از طلاق ميترسيدم بيشتر از جو كار و برخوردها ميترسيدم يك بار هم تا اين مرحله رفتم و همسرم حساب كار دستش اومد اما اخلاقش بعد اون رفتار من خيلي بد شده چون فكر ميكنه من دوسش ندارم و كم محبت شده من فكر ميكنم يه جاهايي حرف طلاق بياد واكنش مردها بدتر چون ديگه ميفهمن براي زن ارزش ندارن و جواب عكس ميده تاپيكهاي من و بخونيد متوجه شباهت شخصيت هامون ميشين توضيه هايي كه به من شده رو هم مطالعه كنيد بهتون كمك ميكنه دو تا تاپيك دارم با عنوان كاش هيچ وقت فداكاري نمي كردم و تاپيك اخرم هم چطور بديهاي خانواده همسرم و فراموش كنم و بتونم ارتباط برقرار كنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)