اگه درس رو برای لذت یادگیریش میخونید و افزایش سطح دانشتون
بعدا هم میشه درس خوند... حتی در 40 سالگی
تشکرشده 7 در 5 پست
اگه درس رو برای لذت یادگیریش میخونید و افزایش سطح دانشتون
بعدا هم میشه درس خوند... حتی در 40 سالگی
مرحمت (یکشنبه 20 تیر 95)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)