سلام
با سرزنش چیزی درست نمیشه. اشتباهات وحشتناکی مرتکب شدی اما الان در جایگاه فعلی هستی پس به جای سرزنش و زانوی غم بغل گرفتن، بآید از ابزار عقل استفاده کنی.
ببین دوست عزیز، تجربه بشری نشون داده اگه صدها سال هم بگذره نمیتونی عاشق همسر فعلیت باشی. چون از دو جا تحت فشاری: 1-عاشق دختر قبلی هستی، 2-عذاب وجدان داری. این دو تا نمیذاره عاشق همسرت باشی.
بهتره تا خانوم باکره هستن و تا وارد زندکی نشدی ازش جدا بشی. برای این که بیش از این در حقش نامردی نکرده باشی، حق و حقوقش رو بدی.
در مرحله بعد، شروع به خودسازی کنی. زمانی که کامل خودت رو ساختی، عیوبت رو برطرف کردی و به معنای واقعی، "مرد" شدی، به نامزد سابقت به عنوان یک گزینه برای ازدواج فکر کنی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)