هیچکدوم از ما نمیتونه نسخه ای براتون بپیچه که خوشبخت بشین، ولی تایپیکای مشابه رو بخونید، به نظر من دارید با ادامه این زندگیه جدید(همسر عقدیتون) یه نامردیه دیگم تکرار میکنید.
تشکرشده 151 در 51 پست
هیچکدوم از ما نمیتونه نسخه ای براتون بپیچه که خوشبخت بشین، ولی تایپیکای مشابه رو بخونید، به نظر من دارید با ادامه این زندگیه جدید(همسر عقدیتون) یه نامردیه دیگم تکرار میکنید.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)