به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 37

Threaded View

  1. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 دی 00 [ 01:50]
    تاریخ عضویت
    1393-2-11
    نوشته ها
    121
    امتیاز
    7,040
    سطح
    55
    Points: 7,040, Level: 55
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 110
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 288 در 108 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    27
    Array
    سلام دوست عزیزم

    به نظر من شما در مرحله ای از سنت قرار داری که بهش میگن برزخ زندگی

    اگه کار دوران جوانی رو انجام بدی یعنی مثلا بری توی کوچه فوتبال بازی کنی میگن مرد به این گندگی رو نگاه خجالت نمیکشه و اگه مثلا جلوی پدرت و فشارهای مختلفش وایسی میگه برو بچه واسه من ادم شدی (یعنی رو هوایی!)

    این مرحله از زندگیت خیلی مهمه چون بزرگترین تصمیمات زندگیت گرفته میشه که ایندت رو شکل میده
    گفتی که توقع خانوادت ازت خیلی زیاده.... این باعث شده توقع خودتم از خودت خیلی بالا باشه و میشی یه فرد ایده آل گرا...
    احساس پوچی میکنی،انگیزه ای برای هیچ کاری نداری و همین داره داغونت میکنه
    از زندگی درک درستی نداری بیشتر ادم ها همینجوری هستن نمیدونیم دنبال چی هستیم, از دین و ایمانم درک درستی نداریم و همینه که ایمانمون به یه تار مو بنده.... از این خوشحالم که تو اینو فهمیدی و میخوای کاری کنی ..افرین

    نمیخوام بهت بگم و نصیحتت کنم که خودکشی نکن و ازین حرفا...فقط میگم که زندگی اون چیزی نیست که تو تصور میکنی با عقل ناقصت.. یعنی یه چیزی بهت فشار اورده و شمام میخوای یه کاری بکنی و عذاب وجدان داری چون هم دین جلوتو میگیره و هم میخوای بدونی اخر زندگی چی چی میشه حالا میگردی دنبال جوابی که این دوتا رو بزنی و با قلبی راحت و آسوده خوده Game Over کنی.....
    زندگی بالا و پایینت میکنه تا تورو بسازه و تو هنوز اول راهی و روزی میفهمی که این بالا و پایبن شدن ها حقدر مهم بودن و چطور تبدیلت کردن به یه انسان موفق

    در مورد دین یه مثال برنم :اگه یکی به زور یه غذای خوشمزه رو بکنه توی حلقت با اینکه خیلی خوشمزس ولی این اجبارش از اون غذا متنفرت میکنه ؛حالا یکی بخواد به زور با ایمانت کنه دیگه چه شووود...

    بهت توصیه میکنم
    واسه آیندت برنامه ریزی کن و روی یه کاغذ بنویس (دنبال کتاب هایی با همین موضوعات بگرد)
    صبور باش و برو دنبال دین و ایمان (چون دین و ایمان مثل سپر عمل میکنه و خیلی چیزها بهت میبخشه)
    تا نگردی آشنا زین پرده رمزی نشنوی. گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش

    یه کاری بکن

    فایل های زیرو بگیر و گوش کن(خودتم بگرد چیزای خوبی پیدا میکنی)
    http://media.rasekhoon.net/Azmandian%20(1).mp3
    http://s5.picofile.com/d/7f1b6a4d-64...kr_Shojaee.zip
    http://dl.aviny.com/voice/sokhanrani...ht-zendegi.mp3

  2. 2 کاربر از پست مفید احساس بهاری تشکرکرده اند .

    Misto (جمعه 18 تیر 95), سرشار (شنبه 19 تیر 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.