به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 37
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 تیر 95 [ 09:06]
    تاریخ عضویت
    1395-4-14
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    253
    سطح
    5
    Points: 253, Level: 5
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 55.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 13 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sphinx نمایش پست ها
    نمی دونم شرایطتون دقیقا به چه شکل هست و آیا می تونین امسال به هر حال جایی قبول بشین یا باید برین سربازی یا هر چیزی که من ازش اطلاعی ندارم ولی به نظرم بهترین راه همین دور بودن از محیطیه که شما رو به سمت بی انگیزگی سوق میده.پیشنهادم اینه که پرس و جو کنید برای هر جور امکانی که شما رو به سمت مستقل شدن میبره.مثلا این که شما به هر حال می تونین امسال تو یه رشته نادلخواه تو یه دانشگاه دورافتاده دولتی قبول بشین که به هر حال خوابگاه داشته باشه و از لحاظ هزینه مسکن مشکلی نداشته باشین(با رتبه پایین هم شدنیه) و بعد که تونستین کمی آرامش پیدا کنین می تونین به حل مشکلاتتون فکر کنین.آگاهی از قوانین نظام وظیفه و دانشگاه (مثلا انصراف،تغییر رشته و ..) به دردتون خواهد خورد.
    با سلام ممنون بابت راهنمایی ، در مورد نظام وظیفه و اینا تحقیق کردم ک معلوم شد فقط یکبار رو فرصت دارم کنکور بدم به خاطر وضعیت آنرمالی ک مشاورا میگن ، باید بعد جلسه کنکور تصمیمو بگیرم ک چیکار کنم ... بازم ممنون

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط toojih2 نمایش پست ها
    میستوی عزیز، شما یک آدم تنبل و خطرناکی هستی که دوست داری مشکلاتت را گردن دیگران بندازی. اونقدر توسری خوردی که دوست داری از هرچیزی برای اظهار وجود استفاده کنی. به نامزد دختره زنگ زدی چون فرصتی برات بود که اظهار وجود کنی. فرصتی که هیچ وقت خانوادت بهت نداده. اونقدر مرد نبودی که بگذری و دیگه باهاش ادامه ندی. تو یک آدم خودخواه و عقده ای شدی. از اسلام گذشتی چون باز بهت فرصت اظهار وجود میده. اینکه برای خودت صاحب فکر و عقیده ای. اینکه دیگه لازم نیست نماز بخونی و روزه بگیری. توجیهی برای تنبلی های بیشتر ولی این دفعه با یک حس خوب که مثلا این تصمیم حاصل تفکرات خودت هست. تو هر رشته ای که بری و هر کاری که بکنی بالاخره یک ایرادی از توش در می یاری چون تنبلی و بدتر از اون اینکه میخوای ایراد رو به گردن دیگران بندازی.

    به خودت بیا و مسئولیت زندگی خودت رو قبول کن. تو هنوز اول راهی و اگر تفکرت رو نسبت به خودت و زندگیت و اینکه کی مسئول خوشبختی و بدبختی تو هست رو عوض کنی در آینده ای نزدیک ان شاء ا... بتونی از این شرایط خودتو منجلاب خودت رو نجات بدی
    با سلام ، ممنون بابت راهنمایی .. قبول دارم ک تنبل و بی حوصله ام ولی نه در این حدی ک شما میگی شرایط به حد کافی هم افتضاح هست ک هرشخصی اینجوری بشه شما بزار به حساب بهونه گرفتن شایدم مشکل از منه ک ضعیف بار اومدم یا ذاتم این جوریه ...

  2. 2 کاربر از پست مفید Misto تشکرکرده اند .

    kataioon (چهارشنبه 16 تیر 95), sphinx (پنجشنبه 17 تیر 95)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 تیر 95 [ 09:06]
    تاریخ عضویت
    1395-4-14
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    253
    سطح
    5
    Points: 253, Level: 5
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 55.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 13 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط جوادیان نمایش پست ها
    سلام ..بله خوشحال میشم نظرات شما رو در مورد رد خدا بشنوم و اگه من جوابشو دادم ,دوست دارم شما هم بدون تعصب ردش نکنین..

    عزیز من ماها نماز نمیخونیم که بواسطش بخوایم از خدا انتظار استجابت دعا داشته باشیم.. آقا بعضی وقتا خدا نمیده .. نمیدونم چه رازی هست که هر کاری کنی نمیده..و بعد ها علتشو میفهمیم..یا شایدم اصلا علتشو نفهمیم ولی به صلاحمون بوده..
    من نمیخوام بگم شما معجزه کنید همانطور که دیروز براتون نوشتم گفتم کمی هم سمت مثبت تمایل پیدا کنید و بخصوص سمت ورزش.. چون ورزش کردن عقده های درونی ادم و فشارهایی رو که تو مغز جمع میشه رو ازاد میکنه و ادم

    بهتر میتونه روند زندگیشو مدیریت کنه حتی با وجود مشکلات زیاد.. الان شما بمب فشار و مشکل تو ذهنتون پروردید و میخواین هر چه زودتر منفجرش کنید و لی ورزش اونو تخلیه میکنه ..

    پیشنهاد خوبی هم که دوستان دادن دور شدن شما از این محیطه بوسیله قبولی تو دانشگاه یه شهر دگ.. چون اینطوری از پدرتون دور میشید و فشار کم میشه.. ولی نفهمیدیم چرا پدرتون به اون یکی دوستاتون بیشتر علاقه دارن؟ اونا چی
    دارن که پدرتون شما رو با اونا مقایسه میکنه؟ چی میگه در مورد نکات مثبت اونا؟

    الان شما اگه نگا بکنید شاد بودنو هم میکشونین سمت منفی یا کارهای بد دگ.. زدن پدر یا قاپیدن پول پدرت شد شادی؟؟ با این افکار و با این فشار ها شاد بودن چیز محالیه..
    آره قبول شدن توی دانشگاه دیگه توی یه شهر دیگه دورم میکنه و قبول دارم وضعمو بهتر میکنه ولی از طرف دیگه احتمال قبولی تو یه شهر دیگه خیلی کم هستش بخوام قبول بشم حداقل به یک فرصت یکساله برای سال بعد نیاز دارم که برام فراهم نیست ...
    زدن پدر یا قاپیدن پول مثالی برای شادی کردن یا شاد بودن نبود شما گفتی برای رهایی از مشکل چیکار کردی منم گفتم غیر مخالفت کردن کار دیگه ای از من برنمیومد و چندتا کار گفتم ک طبعا انجام دادنش ممکن نیست و این دو مورد از این کار هاست .. در مورد شاد بودن سوال پرسیدم ولی جواب ندادید ک شاد بودن رو در چی معنی میکنید . در خندیدن به فیلم و افراد و شوخی کردن ؟ خب باید بگم این مورد یه حالت مسخره است از نظر من ، در تفریح و ورزش میبینی ؟؟؟ ورزش و تفریح کردن هم شادی کردن نیست و البته مورد دوم محدود تر هستش .
    و در مورد پسرای دیگه ک کوبیده میشه به سرم یا یکیش اجتماعیه یا یکیش موسیقی بلد یا درس همشون خوبه یا با ادب و با نزاکت هستن (ک مثلا من نیستم) یا یا یا و ... و اینوری برو بالا..
    در مورد چیزیم ک خواستی برات پ.خ میفرستم

    راستی از ایشون هم تشکر میکنم : golnaz66 . بابت راهنمایی و وقتی ک برام گذاشتن

  4. کاربر روبرو از پست مفید Misto تشکرکرده است .

    kataioon (چهارشنبه 16 تیر 95)

  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 14 آذر 97 [ 02:41]
    تاریخ عضویت
    1395-3-04
    نوشته ها
    41
    امتیاز
    2,487
    سطح
    30
    Points: 2,487, Level: 30
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    37

    تشکرشده 43 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array
    باخدا باش پادشاهی کن
    بی خدا باش هر چه خواهی کن

  6. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 اردیبهشت 98 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1394-2-31
    نوشته ها
    777
    امتیاز
    14,904
    سطح
    79
    Points: 14,904, Level: 79
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 446
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    700

    تشکرشده 1,168 در 528 پست

    Rep Power
    147
    Array
    سلام..عیدتون مبارک..
    والله من چون تحصیلات دانشگاهی ندارم نمیتونم زیاد در مورد کنکور نظر بدم..فقط پیشنهاد دوستانو بازگو کردم چون به نظر خودمم فکر خوبی میومد .. چون دور شدن از این محیط باعث کم شدن تنش میشه..

    و شادی از نظر همه فرق میکنه..یکی با پولش شاده..یکی با ورزش و تفریح شاده.. یکی با مسافرت رفتن و یکی با مردم آزاری و غیره.. و من چن نفر و تو زندگیم دیدم که کنار انبوه مشکلاتشون همیشه میخندیدن و شاد بودن که برای خود من تعجب اور بوده..
    و شاد بودن تو شرایط الان شما کمی سخته.. فقط باید شما تلاش کنید که تنش و کم کنید و بحث ما روی عنوان تاپیک شما هستش که با خود کشی هیچی عوض نمیشه..اصلا نباید اسمشو بر زبون بیارین..

    حالا اگه پدرتون بخاطره این نکات شما رو با دوستاتون مقایسه میکنن حتما دلیلی داره.. الکی که پدری پسرشو خرد نمیکنه..

    خب شما بگین شادی رو تو چی معنا میکنید؟؟

  7. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 تیر 95 [ 09:06]
    تاریخ عضویت
    1395-4-14
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    253
    سطح
    5
    Points: 253, Level: 5
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 55.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 13 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط جوادیان نمایش پست ها
    سلام..عیدتون مبارک..
    والله من چون تحصیلات دانشگاهی ندارم نمیتونم زیاد در مورد کنکور نظر بدم..فقط پیشنهاد دوستانو بازگو کردم چون به نظر خودمم فکر خوبی میومد .. چون دور شدن از این محیط باعث کم شدن تنش میشه..

    و شادی از نظر همه فرق میکنه..یکی با پولش شاده..یکی با ورزش و تفریح شاده.. یکی با مسافرت رفتن و یکی با مردم آزاری و غیره.. و من چن نفر و تو زندگیم دیدم که کنار انبوه مشکلاتشون همیشه میخندیدن و شاد بودن که برای خود من تعجب اور بوده..
    و شاد بودن تو شرایط الان شما کمی سخته.. فقط باید شما تلاش کنید که تنش و کم کنید و بحث ما روی عنوان تاپیک شما هستش که با خود کشی هیچی عوض نمیشه..اصلا نباید اسمشو بر زبون بیارین..

    حالا اگه پدرتون بخاطره این نکات شما رو با دوستاتون مقایسه میکنن حتما دلیلی داره.. الکی که پدری پسرشو خرد نمیکنه..

    خب شما بگین شادی رو تو چی معنا میکنید؟؟
    برای شاد بودن و شادی کردن فقط باید احمق بود نمیدونم شنیدی یا نه ولی اونایی از این دنیا بیشترین لذت رو میبرن ک احمق باشن یا حالا زوال عقلی داشته باشن ... (قصدم توهین نیست امیدوارم بگیری چی میگم) ... بهتر بخوام بگم شادی اصلا برا من معنی نداره چیزیم ک از شادی و شاد بودن از بقیه یاد گرفتم شامل خنده رو بودن شوخ طبع بودن با خانواده خندیدن و بازی کردن و تفریح کردن با دوستان بیرون رفتن با جنس مخالف ارتباط داشتن و این مدل چرت و پرتا ولی اگه یکم جامع تر نگاه کنی میفهمی شاد بودن اصلا معنی نداره (احتمالا فقط من اینطوریم شایدم افرادی شبیه من هستن ک همین نظر رو دارن)
    و در مورد چیزی ک قرار بود پ.خ بفرستم متاسفانه این امکان در این انجمن ممکن نیست یا حالا سطح کاربری من پایین هستش و امکان ارسال پ.خ واسه بقیه کاربرا برای شخص من وجود نداره همچنین امکان ویرایش پست های گذشته هم ممکن نیست باز هم به دلایل بالا بنابرین به خاطر محدودیت نتونستم زودتر اطلاع رسانی کنم .. (اگه مایل به شنیدن دلایلم در موردم چیزی ک خواستی هستی آیدی تلگرامم @mist0 هستش اگه دادن ایمیل یا آیدی برای ارتباط با افراد خلاف قوانین هستش مدیر بخش پست رو پاک کنه)

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط yalda.n نمایش پست ها
    باخدا باش پادشاهی کن
    بی خدا باش هر چه خواهی کن
    خدا باید با من باشه یا من با او ؟؟؟
    مطمئن باش اگه خدایی هم وجود داشته باشه تو زندگی روزمره و طبیعی افراد هیچ دخالتی نمیکنه

    راستی انگاری امروز عید هستش پس عید همتون مبارک
    عید شمام مبارک جوادیان

  8. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 آذر 95 [ 11:32]
    تاریخ عضویت
    1395-2-09
    نوشته ها
    193
    امتیاز
    2,947
    سطح
    33
    Points: 2,947, Level: 33
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 44.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    179

    تشکرشده 278 در 136 پست

    Rep Power
    44
    Array
    من به خدا اعتقاد ندارم ولی دید شما واقعا بامزه است. کی گفته آدم باید احمق باشه تا از زندگی لذت ببره و شاد باشه؟ شما فکر می کنی اولین نفری هستی که به این نتیجه رسیده که خدا وجود نداره؟ بیشتر مردم چین به خدا اعتقاد ندارند. بخش قابل توجهی از اروپا هم همین طور. نه احمق هستند و نه زندگیشون رو تعطیل کردند. بلکه دارند از این فرصت یگانه و محدود برای زندگی در این دنیا استفاده می کنند و شاد هستند و سعی می کنند افراد سازنده ای باشند. شاید به نظر شما این شادی ها احمقانه باشه ولی به نظر من نیست. من از اینکه دوستم رو ببینم شاد می شم. از اینکه مادرم رو بغل کنم خوشحال می شم. از اینکه قسمت جدید سریال مورد علاقه ام بیاد ذوق می کنم. زندگی همینه. خیلی هم خوبه و من به همین راضیم. اتفاقا شرایط زندگیم از تو خییییلی سخت تره ولی همه ی این سختی ها باعث نمی شه که خودم رو از نعمت شادی محروم کنم.

    فکر می کنی خیلی زندگی وحشتناک و سختی داری؟ واقعا شرایط بدتر از خودت رو تصور نمی تونی بکنی؟ برو چند تا از تاپیک های تو این انجمن رو بخون تا متوجه بشی معنای واقعی درماندگی و بیچارگی چیه. تو درست در اوج زندگی و فراوانی فرصت ها پشتت رو به زندگی کردی و از زیر بار مسئولیت زندگی خودت و انتخاب های خودت شونه خالی می کنی و بعد ناراحت هستی که چرا اوضاع زندگی ات این طوریه. ناراحتی که چرا پدرت گفته بری سر کار! انگار یه ظلم نابخشودنی ازش سر زده در حالی که داشته بهت کمک می کرده که شخصیتت شکل بگیره. درس نخوندی و درست افت کرده فکر می کنی تقصیر پدرته. چاق هستی و برای لاغر شدن تلاش نمی کنی و باز هم همه رو سرزنش می کنی به جز خودت. وقتت رو به جای کارهای مفید صرف نت می کنی بعد به بابات می گی که تقصیر تویه که من معتاد به نت شدم. برای دوستیابی تلاش نکردی و ناراحتی که چرا دوست نداری.

    منظورم از این حرفا این نیست که مشکلی تو زندگیت وجود نداره ولی مشکلات زندگی تو در مقابل مشکلات یک فرد متوسط این جامعه هیچه. انقدر برای خودت دل نسوزون و فلسفه بافی نکن. اگر واقعا می خوای زندگیت بهتر شه تلاش کن اگر نه هم بشین گوشه ی خونه و خودخوری کن و پدر خانوادت رو دربیار.

  9. کاربر روبرو از پست مفید Amina تشکرکرده است .

    نیکیا (چهارشنبه 16 تیر 95)

  10. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 تیر 95 [ 09:06]
    تاریخ عضویت
    1395-4-14
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    253
    سطح
    5
    Points: 253, Level: 5
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 55.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 13 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Amina نمایش پست ها
    من به خدا اعتقاد ندارم ولی دید شما واقعا بامزه است. کی گفته آدم باید احمق باشه تا از زندگی لذت ببره و شاد باشه؟ شما فکر می کنی اولین نفری هستی که به این نتیجه رسیده که خدا وجود نداره؟ بیشتر مردم چین به خدا اعتقاد ندارند. بخش قابل توجهی از اروپا هم همین طور. نه احمق هستند و نه زندگیشون رو تعطیل کردند. بلکه دارند از این فرصت یگانه و محدود برای زندگی در این دنیا استفاده می کنند و شاد هستند و سعی می کنند افراد سازنده ای باشند. شاید به نظر شما این شادی ها احمقانه باشه ولی به نظر من نیست. من از اینکه دوستم رو ببینم شاد می شم. از اینکه مادرم رو بغل کنم خوشحال می شم. از اینکه قسمت جدید سریال مورد علاقه ام بیاد ذوق می کنم. زندگی همینه. خیلی هم خوبه و من به همین راضیم. اتفاقا شرایط زندگیم از تو خییییلی سخت تره ولی همه ی این سختی ها باعث نمی شه که خودم رو از نعمت شادی محروم کنم.

    فکر می کنی خیلی زندگی وحشتناک و سختی داری؟ واقعا شرایط بدتر از خودت رو تصور نمی تونی بکنی؟ برو چند تا از تاپیک های تو این انجمن رو بخون تا متوجه بشی معنای واقعی درماندگی و بیچارگی چیه. تو درست در اوج زندگی و فراوانی فرصت ها پشتت رو به زندگی کردی و از زیر بار مسئولیت زندگی خودت و انتخاب های خودت شونه خالی می کنی و بعد ناراحت هستی که چرا اوضاع زندگی ات این طوریه. ناراحتی که چرا پدرت گفته بری سر کار! انگار یه ظلم نابخشودنی ازش سر زده در حالی که داشته بهت کمک می کرده که شخصیتت شکل بگیره. درس نخوندی و درست افت کرده فکر می کنی تقصیر پدرته. چاق هستی و برای لاغر شدن تلاش نمی کنی و باز هم همه رو سرزنش می کنی به جز خودت. وقتت رو به جای کارهای مفید صرف نت می کنی بعد به بابات می گی که تقصیر تویه که من معتاد به نت شدم. برای دوستیابی تلاش نکردی و ناراحتی که چرا دوست نداری.

    منظورم از این حرفا این نیست که مشکلی تو زندگیت وجود نداره ولی مشکلات زندگی تو در مقابل مشکلات یک فرد متوسط این جامعه هیچه. انقدر برای خودت دل نسوزون و فلسفه بافی نکن. اگر واقعا می خوای زندگیت بهتر شه تلاش کن اگر نه هم بشین گوشه ی خونه و خودخوری کن و پدر خانوادت رو دربیار.
    بنده اصلا نگفتم ک اولین شخص هستم ک به این نتیجه رسیدم و هیچ ادعایی هم نداشتم و ندارم فقط یکی از کاربرا دلایل شخص من رو خواست همین در مورد مردم چین اونا به وجود خدا اعتقاد ندارن ولی به تعالی روح و درجات اون اعتقاد دارن یعنی به یه مشت خرافه اعتقاد دارن ک بازم فرقی با بقیه نداره در مورد اروپا تا جایی ک میدونم و خوندم اونجا ادیان مختلفی هست و فراگیر هم هستش و اون بخش قابل توجهی هم ک شما میگی نمیگن خدا نیست خدای ادیان رو قبول ندارن چون تناقضاتی در موردش مطرح شده ولی به قدرت برتر چرا اعتقاد دارن حالا میخوای اسمشو خدا بزاری ، انرژی بزاری یا هرچی که دوست داری .
    من زندگیم رو تعطیل نکردم فقط میبینم برگشت و جلو رفتنی درکار نیست اینجام اومدم تا با دوستان همدردی کنم شاید راهی هم جلوی من گذاشتن ولی با گفتن اینکه مثبت فکر کن برو فلان کار رو بکن و اینکارو نکن ک نمیشه شرایط رو درست کرد من هرچقدرم ک بخوام منفی فکر نکنم نمیشه نمیشه نمیشه و وقتی میگم نمیشه روانشناسه میاد میگه از فعل نمیشه و نمیتونم و کلی کوفت و زهرمار منفی استفاده نکن ولی خب واقعیت اینه نمیشه ... شرایط سخت تر گفتی ؟ بهتر نبود یه مثال بزنی ؟ خب شرایط سخت میشه کودکی رو مثال زد که کارتون خوابه یا مردی رو مثال زد ک به نون شب محتاجه و شکم 3 بچه و یه زن رو باید پر کنه و اتفاقا یه جوری میشه زنه هم به فحشا کشیده میشه ... شایدم از این سخت تر هم تو دنیا باشه ولی من حضور ذهن ندارم ، اگه توجه کنی همین مشکلات و سختی ها هم تقصیر خود افراد یا خانواده هاشونه مثلا یه کودکه ک کارتون خواب میشه تاوان اشتباه پدر و مادر رو میده یا اونی ک میبینه نمیتونه شکم خودش و زنش رو سیر کنه اشتباه میکنه سه تا بچه هم تولید میکنه ... در ضمن من فقط بخشی از مشکلاتم رو گفتم ک جا نبود برای گفتن وقتی من حرفی از اینکه چطور پدرم منو معتاد به نت کرد نزدم پس شما هم حق نداری قبلش قضاوت کنی.. من دوست ندارم بازم تقصیر بابامه هرچی دوست هم دارم از دوران ابتدایی و راهنمایی هستش ک جمع و جورش 3 نفر ... من هیچ نقشی و تقصیری تو این روند ها نداشتم من حتی نتونستم راه خودمو انتخاب کنم برام انتخاب کردم
    در مورد انجمن به تایپک های مختلف سر زدم مسئله خیانت و ورشکست شدن و مسائل ازدواج و کلی چیزای دیه ولی خب من هنوز ازدواج نکردم ک این مشکلات رو درک کنم ولی فکر کنم همه شما این دوران من رو گذروندین ... میگی درس نخوندم و میندازم گردن پدرم من بعد مدرسه میرفتم سرکار 10 شب میومدم خسته حال درس نبود شاید شما میخوندی ولی خب من که شما نیستم ، در مورد یه چیز دیگه من به زور وارد این درس و رشته شدم من علاقه ام یه چیز دیگه بود ولی خب خراب کردن فکر نکنم شما حاضر باشی بشینی اسم یه مشت کپک و قارچ و جلبک رو حفظ کنی بری نمره بگیری اگه حاضر باشی من نیستم چون این اسم ها نه به درد من میخوره نه به درد آینده ام (آینده ی خیالی)
    و در آخر در مورد اینکه گفتم آدم باید احمق باشه تا از زندگی لذت ببره ... من گفتم ک قصد توهین ندارم و امیدوارم منظورم رو درست بگیرید ولی انگار اشتب گرفتی من منظورم اون چیزی نبود ک شما گرفتی بخوای بیشتر توضیح میدم ... شاید بهتر بود به جای احمق از کلمه نفهم استفاده میکردم نه نفهمی ک روزانه در فحشاتون استفاده میکنید منظور شخصی ک خیلی چیزا رو نمیفهمه ...

  11. کاربر روبرو از پست مفید Misto تشکرکرده است .

    kataioon (چهارشنبه 16 تیر 95)

  12. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 آذر 95 [ 11:32]
    تاریخ عضویت
    1395-2-09
    نوشته ها
    193
    امتیاز
    2,947
    سطح
    33
    Points: 2,947, Level: 33
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 44.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    179

    تشکرشده 278 در 136 پست

    Rep Power
    44
    Array
    87 درصد مردم چین به هیچ دینی و خرافه ای اعتقاد ندارند. 61 درصدشون هم آتئیست کامل هستند. 20 درصد مردم کل اروپا هم نه به خدا نه هیچ قدرت برتر و غیره ای باور ندارند. این آمار تو فرانسه 40 درصده! مسلما 40 درصد مردم فرانسه گوشه گیر و افسرده نیستند.

    من نگفتم فکر مثبت کن. گفتم می شه بهتر زندگی کرد. تقریبا همیشه انتخاب هایی هست تو زندگی که زندگی آدم رو بهتر می کنه. شما تو سن و شرایطی هستی که کلی انتخاب داری ولی تو فکر می کنی به بن بست خوردی.

    شرایط سخت وقتیه که کسی واقعا هیچ راه حلی نداره. مثلا دچار بیماری شده که درمان نداره. همسر مزخرفی داره که آزارش می ده ولی به خاطر مهریه، نداشتن حق طلاق یا حضانت بچه ها نمی تونه از اون زندگی خارج بشه. سنش رفته بالا و تحصیلات مناسب یا مهارت به دردبخوری نداره و نمی تونه کار پیدا کنه. مشکل این آدم ها اینه که تو زندگی به جایی رسیدند که انتخاب هایشون بی نهایت محدود شده. ولی شما این شرایط رو نداری.

    در مورد اعتیاد به اینترنت واقعا هیچ کسی نمی تونه ما رو معتاد به نت کنه. مگه هروئینه که بیان به زور به شما تزریق کنند؟! در مورد دوست یابی هم همین طور. زندانی های انفرادی هم دوست پیدا می کنند، شما هر چقدر هم که شرایطت سخت باشه باز هم انسانی و توانایی برقراری روابط اجتماعی داری.

    تمام پسرهای فامیل ما از بچگی مفصل هم کار می کردند و هم درس می خوندند. ربطی هم به فقیر بودنشون نداشت. مدل زندگی خانوادگیشون بود. الان هم همشون مهندس هستند و وضع مالی و زندگی خانوادگی خوبی دارند. شما توانایی های خودت رو دست کم می گیری.

    در مورد درس خوندن هم همه ی رشته ها همینه. شما باید اسم اون قارچ ها و جلبک ها رو حفظ کنی تا بتونی درکی از مفاهیمی که آموزش داده می شه داشته باشی. باید به مغزت تمرین یاد گرفتن و فکر کردن و به خاطرسپردن بدی تا تفکرت گسترش پیدا کنه و ذهنت تنبل نشه. من هیچ وقت نشنیدم که دانش آموز موفقی که ساعت ها در روز درس می خونه و زحمت می کشه این استدلال هایی رو که شما میاری رو بکنه در عوض تا بوده این حرف ها رو از دانش آموزهای فراری از درس و تلاش شنیدم.

    بله هیچ چیزی تو این دنیا به صورت ذاتی معنی نداره. همه چیز یه روز تموم می شه و میره. احساساتمون حاصل فعل و انفعالات شیمیایی و... ولی همه ی این حرف ها به این معنی نیست که ما محکومیم در غم و ناراحتی و بی معنایی زندگی کنیم. شما به واسطه ی انسان بودنت این توانایی رو داری که به همه چیز معنی بدی و اصلا این مسئولیت تویه که این کارو بکنی و کسی دیگه مسئول معنی دادن به زندگی تو نیست.

    اینکه می گی آدم باید احمق یا نفهم باشه که از زندگی لذت ببره درست نیست چون بخش قابل توجهی از دانشمندها و فلاسفه که به هیچ چیزی هم اعتقاد ندارند از زندگیشون لذت می برند و خیلی هم بیشتر از من و تو دنیا رو درک می کنند و می فهمند.

  13. کاربر روبرو از پست مفید Amina تشکرکرده است .

    نیکیا (پنجشنبه 17 تیر 95)

  14. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 تیر 95 [ 09:06]
    تاریخ عضویت
    1395-4-14
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    253
    سطح
    5
    Points: 253, Level: 5
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 55.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 13 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Amina نمایش پست ها
    87 درصد مردم چین به هیچ دینی و خرافه ای اعتقاد ندارند. 61 درصدشون هم آتئیست کامل هستند. 20 درصد مردم کل اروپا هم نه به خدا نه هیچ قدرت برتر و غیره ای باور ندارند. این آمار تو فرانسه 40 درصده! مسلما 40 درصد مردم فرانسه گوشه گیر و افسرده نیستند.

    من نگفتم فکر مثبت کن. گفتم می شه بهتر زندگی کرد. تقریبا همیشه انتخاب هایی هست تو زندگی که زندگی آدم رو بهتر می کنه. شما تو سن و شرایطی هستی که کلی انتخاب داری ولی تو فکر می کنی به بن بست خوردی.

    شرایط سخت وقتیه که کسی واقعا هیچ راه حلی نداره. مثلا دچار بیماری شده که درمان نداره. همسر مزخرفی داره که آزارش می ده ولی به خاطر مهریه، نداشتن حق طلاق یا حضانت بچه ها نمی تونه از اون زندگی خارج بشه. سنش رفته بالا و تحصیلات مناسب یا مهارت به دردبخوری نداره و نمی تونه کار پیدا کنه. مشکل این آدم ها اینه که تو زندگی به جایی رسیدند که انتخاب هایشون بی نهایت محدود شده. ولی شما این شرایط رو نداری.

    در مورد اعتیاد به اینترنت واقعا هیچ کسی نمی تونه ما رو معتاد به نت کنه. مگه هروئینه که بیان به زور به شما تزریق کنند؟! در مورد دوست یابی هم همین طور. زندانی های انفرادی هم دوست پیدا می کنند، شما هر چقدر هم که شرایطت سخت باشه باز هم انسانی و توانایی برقراری روابط اجتماعی داری.

    تمام پسرهای فامیل ما از بچگی مفصل هم کار می کردند و هم درس می خوندند. ربطی هم به فقیر بودنشون نداشت. مدل زندگی خانوادگیشون بود. الان هم همشون مهندس هستند و وضع مالی و زندگی خانوادگی خوبی دارند. شما توانایی های خودت رو دست کم می گیری.

    در مورد درس خوندن هم همه ی رشته ها همینه. شما باید اسم اون قارچ ها و جلبک ها رو حفظ کنی تا بتونی درکی از مفاهیمی که آموزش داده می شه داشته باشی. باید به مغزت تمرین یاد گرفتن و فکر کردن و به خاطرسپردن بدی تا تفکرت گسترش پیدا کنه و ذهنت تنبل نشه. من هیچ وقت نشنیدم که دانش آموز موفقی که ساعت ها در روز درس می خونه و زحمت می کشه این استدلال هایی رو که شما میاری رو بکنه در عوض تا بوده این حرف ها رو از دانش آموزهای فراری از درس و تلاش شنیدم.

    بله هیچ چیزی تو این دنیا به صورت ذاتی معنی نداره. همه چیز یه روز تموم می شه و میره. احساساتمون حاصل فعل و انفعالات شیمیایی و... ولی همه ی این حرف ها به این معنی نیست که ما محکومیم در غم و ناراحتی و بی معنایی زندگی کنیم. شما به واسطه ی انسان بودنت این توانایی رو داری که به همه چیز معنی بدی و اصلا این مسئولیت تویه که این کارو بکنی و کسی دیگه مسئول معنی دادن به زندگی تو نیست.

    اینکه می گی آدم باید احمق یا نفهم باشه که از زندگی لذت ببره درست نیست چون بخش قابل توجهی از دانشمندها و فلاسفه که به هیچ چیزی هم اعتقاد ندارند از زندگیشون لذت می برند و خیلی هم بیشتر از من و تو دنیا رو درک می کنند و می فهمند.
    این آماری ک گفتی رو از کجا درآوردی چطور توی یه کشور 87 درصد به دین و خرافه اعتقاد ندارن و 61 درصدشون آتئیست کامله ؟؟؟؟؟؟؟(148 درصد شد درکل) اینطوری که از جمعیت خود کشور هم زیاد شده شایدم منظورت 61 درصده اون 87 درصد ها آتئیسته ولی بزار یه سوال بپرسم آتئیست به کی میگن ؟ به یه خداناباور ... کسی ک نه خدا رو قبول داره نه روح و نه هیچ چیز دیگه ک ناشی از تخیلات مردمه ، الان میشه به من بگی فرق 87 درصد با 61 درصدی ک عرض کردی چیه ؟؟؟ ...
    تو ک اطلاعی نداری در مورد چین چرا آمار الکی میدی ... وقتی گفتم روح و تعالی روح منظورم بودا بود کساییم ک به بودا اعتقاد دارن تا حدودی زیاده و این افراد به تناسخ هم اعتقاد دارن ، همچنین چیزا های زیادی بین این مردم رواج داره مثل روح پرستی ، طبیعت پرستی و ... اینا به روح اعتقاد دارن اعتقاد به روح هم میشه خرافه ...
    در ضمن بازم میگم تا وقتی که من چیزی در مورد این موضوع نگفتم تو حق قضاوت نداری بله هم به نت معتاد میشن هم نمیشه دوست پیدا کرد ... نمیدونم زندان های انفرادی رفتی یا نه ولی چیزی ک تو فیلما دیدی مسلماً آخرش به فرار از زندان کشیده شده :دی ... در ضمن بزار یه تعریف از زندان انفرادی واست بزارم بخونش :
    زندان انفرادی یا حبس مجرد نوعی زندان است که در آن زندانی هیچ گونه تماسی با دیگران مگر با کارکنان زندان ندارد. گاهی از زندان انفرادی برای محافظت از شخص در برابر آسیب‌هایی که ممکن است به خودکشی وارد کند، استفاده می‌شود و گاهی به عنوان تنبیه یا مجازات تخطی از مقررات زندان استفاده می‌شود.
    در مورد مغز و این حرفا مغز من به حد کافی از این تمرینات داشته (حالا به اجبار یا با اختیار) در مورد چیزیم ک درمورد دانش آموزای موفق گفتی من تو محیط آموزشی هستم و به چشم دیدم ک از این حرفای من میزنن . اون دانش آموزای موفقی که شما میگی شاید با دانش آموزای موفق محل زندگی من کلا فرق دارن.. در مورد مسئولیت زندگی و معنی دادن و این حرفا ، این حرف تا زمانی درسته ک افسار زندگیم تو دستای خودم باشه نه شخص دیگه اگه من مختار به انجام تصمیم ها و انتخاب هام بودم الان نمیومدم اینجا با شما حرف بزنم ...
    اون پسرای فامیلتون هم مطمئنم مشکل شخص من (توضیحاتم واضح بود شاید یه جور دیگه فهمیدی) رو ندارن
    با این حال ازت کمال تشکر رو دارم بابت وقتی ک میزاری و متنی ک مینویسی

  15. #20
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Misto نمایش پست ها

    خدا باید با من باشه یا من با او ؟؟؟
    مطمئن باش اگه خدایی هم وجود داشته باشه تو زندگی روزمره و طبیعی افراد هیچ دخالتی نمیکنه

    سلام


    مشکل ما آدما اینکه مثلا میریم جنوب - وقتی رسدیم جنوب به خدا میگیم چرا شمال نیستم !

    فرمان و انتخاب مسیر دست خودمان هست .


    قانون خدا میگه اگر دونه سیب را بکاری - تغذیش کنی - آبش بدی - صبر کنی ! .....میشه درخت سیب

    حالا فرق نمی کنه چه دینی داشته باشی !

    ( البته ما یه دین بیشتر نداریم - اون هم به مفهوم مسلم بودن ! ( تسلیم خدا بودن ) - حضرت آدم (ع ) مسلم بود - حضرت نوح (ع ) مسلم بود - حضرت محمد (ص ) هم مسلم بود

    مثلا ما سیتم عامل ِ DOS داریم - windows 95 - 97 -2000 - xp - , ..... توسعه و پیشرفت داشته رسیده به ویندوز 10 )



    باید از خودت سئوال بپرسی مسیر شکوفایی درخت سیب خودت را درست رفتی !

    امکان داره وقتی سیب را میکاریم - بارون بیاد - برف بیاد و ..... ( مشکلات زندگی ) !

    ولی درختی مورد ستایش قرار میگیره گه مقاوم باشه .


    گذشته را با بدی های دیگران رها کن !

    یه برنامه ریزی بلند کن به اهدافت برسی .


    ​​

  16. کاربر روبرو از پست مفید باغبان تشکرکرده است .

    ستاره زیبا (پنجشنبه 17 تیر 95)


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.