بسيار هم خوب و عالي . از تجارب همديگه ميتونيم استفاده كنيم و همه ما بالغ تر بشيم و بزرگتر . . .
به نظرم خوبه كه همه اون دوستاني كه مسير رو تا طلاق طي كردن ، بيان و حالا با يك نگاه از بالا ، به اون وقايع نگاه كنن و درس آموخته هاي خودشون رو بگن . يا شايد فردي خودش طلاق نگرفته باشه ولي از دوستان و بستگان نزديكش كسي رو ديده و ميتونه تجربه اي رو مطرح كنه
به نظر من ميتونه خوب باشه كه روي برخي ابعاد مسائل ، بحث معقول و آرام هم داشته باشيم ولي بايد تحمل ها رو بالا ببريم و از دايره انصاف خارج نشيم . ممكنه چيزي به ذائقه ما خوش نياد ولي باز بهتره كه به صورت شايسته ، تبادل نظر و استدلال كنيم
كاربر آخيش
قسمت هاي انتهايي پست شما ، از نظر من بسيار كليدي بود و اميدوارم با اين درك و بينشي كه بدست آورديد ، يكبار ديگه از ابتدأ شروع كنيد و اينبار يك زندگي مشترك موفق رو تجربه كنيد. شايد بعد از خوندن تاپيك هاي گذشته شما چيزي به نظرم رسيد و گفتم تا بيشتر تبادل نظر كنيم








علاقه مندی ها (Bookmarks)