نقل قول نوشته اصلی توسط جوادیان نمایش پست ها
سلام..عیدتون مبارک..
والله من چون تحصیلات دانشگاهی ندارم نمیتونم زیاد در مورد کنکور نظر بدم..فقط پیشنهاد دوستانو بازگو کردم چون به نظر خودمم فکر خوبی میومد .. چون دور شدن از این محیط باعث کم شدن تنش میشه..

و شادی از نظر همه فرق میکنه..یکی با پولش شاده..یکی با ورزش و تفریح شاده.. یکی با مسافرت رفتن و یکی با مردم آزاری و غیره.. و من چن نفر و تو زندگیم دیدم که کنار انبوه مشکلاتشون همیشه میخندیدن و شاد بودن که برای خود من تعجب اور بوده..
و شاد بودن تو شرایط الان شما کمی سخته.. فقط باید شما تلاش کنید که تنش و کم کنید و بحث ما روی عنوان تاپیک شما هستش که با خود کشی هیچی عوض نمیشه..اصلا نباید اسمشو بر زبون بیارین..

حالا اگه پدرتون بخاطره این نکات شما رو با دوستاتون مقایسه میکنن حتما دلیلی داره.. الکی که پدری پسرشو خرد نمیکنه..

خب شما بگین شادی رو تو چی معنا میکنید؟؟
برای شاد بودن و شادی کردن فقط باید احمق بود نمیدونم شنیدی یا نه ولی اونایی از این دنیا بیشترین لذت رو میبرن ک احمق باشن یا حالا زوال عقلی داشته باشن ... (قصدم توهین نیست امیدوارم بگیری چی میگم) ... بهتر بخوام بگم شادی اصلا برا من معنی نداره چیزیم ک از شادی و شاد بودن از بقیه یاد گرفتم شامل خنده رو بودن شوخ طبع بودن با خانواده خندیدن و بازی کردن و تفریح کردن با دوستان بیرون رفتن با جنس مخالف ارتباط داشتن و این مدل چرت و پرتا ولی اگه یکم جامع تر نگاه کنی میفهمی شاد بودن اصلا معنی نداره (احتمالا فقط من اینطوریم شایدم افرادی شبیه من هستن ک همین نظر رو دارن)
و در مورد چیزی ک قرار بود پ.خ بفرستم متاسفانه این امکان در این انجمن ممکن نیست یا حالا سطح کاربری من پایین هستش و امکان ارسال پ.خ واسه بقیه کاربرا برای شخص من وجود نداره همچنین امکان ویرایش پست های گذشته هم ممکن نیست باز هم به دلایل بالا بنابرین به خاطر محدودیت نتونستم زودتر اطلاع رسانی کنم .. (اگه مایل به شنیدن دلایلم در موردم چیزی ک خواستی هستی آیدی تلگرامم @mist0 هستش اگه دادن ایمیل یا آیدی برای ارتباط با افراد خلاف قوانین هستش مدیر بخش پست رو پاک کنه)

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط yalda.n نمایش پست ها
باخدا باش پادشاهی کن
بی خدا باش هر چه خواهی کن
خدا باید با من باشه یا من با او ؟؟؟
مطمئن باش اگه خدایی هم وجود داشته باشه تو زندگی روزمره و طبیعی افراد هیچ دخالتی نمیکنه

راستی انگاری امروز عید هستش پس عید همتون مبارک
عید شمام مبارک جوادیان