به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 37

Threaded View

  1. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 تیر 95 [ 09:06]
    تاریخ عضویت
    1395-4-14
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    253
    سطح
    5
    Points: 253, Level: 5
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 55.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 13 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط جوادیان نمایش پست ها
    سلام ..بله خوشحال میشم نظرات شما رو در مورد رد خدا بشنوم و اگه من جوابشو دادم ,دوست دارم شما هم بدون تعصب ردش نکنین..

    عزیز من ماها نماز نمیخونیم که بواسطش بخوایم از خدا انتظار استجابت دعا داشته باشیم.. آقا بعضی وقتا خدا نمیده .. نمیدونم چه رازی هست که هر کاری کنی نمیده..و بعد ها علتشو میفهمیم..یا شایدم اصلا علتشو نفهمیم ولی به صلاحمون بوده..
    من نمیخوام بگم شما معجزه کنید همانطور که دیروز براتون نوشتم گفتم کمی هم سمت مثبت تمایل پیدا کنید و بخصوص سمت ورزش.. چون ورزش کردن عقده های درونی ادم و فشارهایی رو که تو مغز جمع میشه رو ازاد میکنه و ادم

    بهتر میتونه روند زندگیشو مدیریت کنه حتی با وجود مشکلات زیاد.. الان شما بمب فشار و مشکل تو ذهنتون پروردید و میخواین هر چه زودتر منفجرش کنید و لی ورزش اونو تخلیه میکنه ..

    پیشنهاد خوبی هم که دوستان دادن دور شدن شما از این محیطه بوسیله قبولی تو دانشگاه یه شهر دگ.. چون اینطوری از پدرتون دور میشید و فشار کم میشه.. ولی نفهمیدیم چرا پدرتون به اون یکی دوستاتون بیشتر علاقه دارن؟ اونا چی
    دارن که پدرتون شما رو با اونا مقایسه میکنه؟ چی میگه در مورد نکات مثبت اونا؟

    الان شما اگه نگا بکنید شاد بودنو هم میکشونین سمت منفی یا کارهای بد دگ.. زدن پدر یا قاپیدن پول پدرت شد شادی؟؟ با این افکار و با این فشار ها شاد بودن چیز محالیه..
    آره قبول شدن توی دانشگاه دیگه توی یه شهر دیگه دورم میکنه و قبول دارم وضعمو بهتر میکنه ولی از طرف دیگه احتمال قبولی تو یه شهر دیگه خیلی کم هستش بخوام قبول بشم حداقل به یک فرصت یکساله برای سال بعد نیاز دارم که برام فراهم نیست ...
    زدن پدر یا قاپیدن پول مثالی برای شادی کردن یا شاد بودن نبود شما گفتی برای رهایی از مشکل چیکار کردی منم گفتم غیر مخالفت کردن کار دیگه ای از من برنمیومد و چندتا کار گفتم ک طبعا انجام دادنش ممکن نیست و این دو مورد از این کار هاست .. در مورد شاد بودن سوال پرسیدم ولی جواب ندادید ک شاد بودن رو در چی معنی میکنید . در خندیدن به فیلم و افراد و شوخی کردن ؟ خب باید بگم این مورد یه حالت مسخره است از نظر من ، در تفریح و ورزش میبینی ؟؟؟ ورزش و تفریح کردن هم شادی کردن نیست و البته مورد دوم محدود تر هستش .
    و در مورد پسرای دیگه ک کوبیده میشه به سرم یا یکیش اجتماعیه یا یکیش موسیقی بلد یا درس همشون خوبه یا با ادب و با نزاکت هستن (ک مثلا من نیستم) یا یا یا و ... و اینوری برو بالا..
    در مورد چیزیم ک خواستی برات پ.خ میفرستم

    راستی از ایشون هم تشکر میکنم : golnaz66 . بابت راهنمایی و وقتی ک برام گذاشتن

  2. کاربر روبرو از پست مفید Misto تشکرکرده است .

    kataioon (چهارشنبه 16 تیر 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.