
نوشته اصلی توسط
sphinx
نمی دونم شرایطتون دقیقا به چه شکل هست و آیا می تونین امسال به هر حال جایی قبول بشین یا باید برین سربازی یا هر چیزی که من ازش اطلاعی ندارم ولی به نظرم بهترین راه همین دور بودن از محیطیه که شما رو به سمت بی انگیزگی سوق میده.پیشنهادم اینه که پرس و جو کنید برای هر جور امکانی که شما رو به سمت مستقل شدن میبره.مثلا این که شما به هر حال می تونین امسال تو یه رشته نادلخواه تو یه دانشگاه دورافتاده دولتی قبول بشین که به هر حال خوابگاه داشته باشه و از لحاظ هزینه مسکن مشکلی نداشته باشین(با رتبه پایین هم شدنیه) و بعد که تونستین کمی آرامش پیدا کنین می تونین به حل مشکلاتتون فکر کنین.آگاهی از قوانین نظام وظیفه و دانشگاه (مثلا انصراف،تغییر رشته و ..) به دردتون خواهد خورد.
علاقه مندی ها (Bookmarks)