به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 37

Threaded View

  1. #8
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 تیر 95 [ 09:06]
    تاریخ عضویت
    1395-4-14
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    253
    سطح
    5
    Points: 253, Level: 5
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 55.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 13 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sphinx نمایش پست ها
    نمی دونم شرایطتون دقیقا به چه شکل هست و آیا می تونین امسال به هر حال جایی قبول بشین یا باید برین سربازی یا هر چیزی که من ازش اطلاعی ندارم ولی به نظرم بهترین راه همین دور بودن از محیطیه که شما رو به سمت بی انگیزگی سوق میده.پیشنهادم اینه که پرس و جو کنید برای هر جور امکانی که شما رو به سمت مستقل شدن میبره.مثلا این که شما به هر حال می تونین امسال تو یه رشته نادلخواه تو یه دانشگاه دورافتاده دولتی قبول بشین که به هر حال خوابگاه داشته باشه و از لحاظ هزینه مسکن مشکلی نداشته باشین(با رتبه پایین هم شدنیه) و بعد که تونستین کمی آرامش پیدا کنین می تونین به حل مشکلاتتون فکر کنین.آگاهی از قوانین نظام وظیفه و دانشگاه (مثلا انصراف،تغییر رشته و ..) به دردتون خواهد خورد.
    با سلام ممنون بابت راهنمایی ، در مورد نظام وظیفه و اینا تحقیق کردم ک معلوم شد فقط یکبار رو فرصت دارم کنکور بدم به خاطر وضعیت آنرمالی ک مشاورا میگن ، باید بعد جلسه کنکور تصمیمو بگیرم ک چیکار کنم ... بازم ممنون

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط toojih2 نمایش پست ها
    میستوی عزیز، شما یک آدم تنبل و خطرناکی هستی که دوست داری مشکلاتت را گردن دیگران بندازی. اونقدر توسری خوردی که دوست داری از هرچیزی برای اظهار وجود استفاده کنی. به نامزد دختره زنگ زدی چون فرصتی برات بود که اظهار وجود کنی. فرصتی که هیچ وقت خانوادت بهت نداده. اونقدر مرد نبودی که بگذری و دیگه باهاش ادامه ندی. تو یک آدم خودخواه و عقده ای شدی. از اسلام گذشتی چون باز بهت فرصت اظهار وجود میده. اینکه برای خودت صاحب فکر و عقیده ای. اینکه دیگه لازم نیست نماز بخونی و روزه بگیری. توجیهی برای تنبلی های بیشتر ولی این دفعه با یک حس خوب که مثلا این تصمیم حاصل تفکرات خودت هست. تو هر رشته ای که بری و هر کاری که بکنی بالاخره یک ایرادی از توش در می یاری چون تنبلی و بدتر از اون اینکه میخوای ایراد رو به گردن دیگران بندازی.

    به خودت بیا و مسئولیت زندگی خودت رو قبول کن. تو هنوز اول راهی و اگر تفکرت رو نسبت به خودت و زندگیت و اینکه کی مسئول خوشبختی و بدبختی تو هست رو عوض کنی در آینده ای نزدیک ان شاء ا... بتونی از این شرایط خودتو منجلاب خودت رو نجات بدی
    با سلام ، ممنون بابت راهنمایی .. قبول دارم ک تنبل و بی حوصله ام ولی نه در این حدی ک شما میگی شرایط به حد کافی هم افتضاح هست ک هرشخصی اینجوری بشه شما بزار به حساب بهونه گرفتن شایدم مشکل از منه ک ضعیف بار اومدم یا ذاتم این جوریه ...

  2. 2 کاربر از پست مفید Misto تشکرکرده اند .

    kataioon (چهارشنبه 16 تیر 95), sphinx (پنجشنبه 17 تیر 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.