شما انتخابت را کردین
تنها راهی که میتوانی به این کم توجهی پایان ببخشی
این هست که زودتر شرایط تشکیل زندگی و عروسی کردن را فراهم کنید و به اون شهری که همسرتون هستند بروید
اون وقت بهتر میتوانی اوضاع را کنترل کنی و نیازهات را بازگو کنید
همسرت چاره ای نداره چون مادرش تنهاست خودش را موظف میداند که تامینش کند
شما با محبت کردن به مادرش و مخالفت نکردن در کارهای همسرت در زندگی به خودتون و همسرت ارامش ببخشید







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)