ممنون از دعای زیباتون
من هم برای شما دعا می کنم , دعای زیبای شما را .
متشکرم .
...............................
خدایا :
ما آدم ها همیشه در حال ِ ، رفتنیم
عاقبت هممون این هست که ، آن قدر بریم که بروزی برسیم ، که در آن روز ، دستمون از دنیا کوتاه شود
اما دست تو ، باز هست و مهربان
خدایا ، دست تمام یاران همدردی، به خصوص نفر بعد را ، تو دنیا - تو برزخ - تو قیامت ، بگیر و مواظبش باش.
و باغچه ای پر از آرامش برای آن فراهم کن ،
باغچه ای به اندازه ی آسمانها
ممنون.








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)