به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

Threaded View

  1. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 فروردین 96 [ 23:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-11
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    2,606
    سطح
    31
    Points: 2,606, Level: 31
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 36.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 63 در 32 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط tanha67 نمایش پست ها
    راستش من میدونم چرا حس میکنم راهنمایی دوستان در مورد خیانت خانوما و واقایون متفاوت هست.
    دوسع عزیز به نظر من فرقی نداره چه خانوم چه اقا ممکنه اشتباه کنه تو زندگی که یه زمانی این اشتباه خیلی بزرگه مثل خیانت.
    شما اولا خیلی کار شتباهی کردین که اینساشونو چک کردین. به خودتون برگردین ببینید تو اینستا یا تلگرامتون هیجچ زمانی هیچ چیزی نبوده که نخواین خانومتون بدونن؟ حتی مقطعی.
    حالا گذشته و شما دیدین و به روی خانومتون هم اوردین.
    الان با خودتون فکر کنید ببینید میخواین زندگی کنید باهاش یا براتون اینقدر بزرگ بوده که تموم شده هست همه چیز.
    اگه میخواین باهاش زندگی کنید ببخشیدش و البته یه چند روزی باهاش سرد برخرود کنید خیلی سرد تا خودش بیاد و عذر خواهی کنه حسابی اون موقع هم ازش توضیح بخواین.
    ازش بخواین دلیل بیاره. که چرا اسن کارو کرده. چه خلعی تو زندگی با شما داشته! چی براش کم گذاشتین.اگه دلایلشو گفت. بهش بگین که با همه دلایل راهش این کاری ک کرده نبوده و باید میومد و میگفت.
    و در انتها هم بهش بگین من برای اینکه بتونم همچین چیزی روببخشم واقعا نیاز به زمان دارم و برای ایجاد اعتمادی که از بین برده و باید ببینم میتونم ببخشم یا نه. و وقتی هم که میبخشیدش بهش بگین که اگه موارد مشابه تو هر سطحی اتفاق بیفته این زندگی دیگه هیچ ارزشی براتون نخواهد داشت.
    کاری کنید شرمنده شه. با زور و بخشیدن مهریه، به زندگی مهر و علاقه بر نمیگرده همسرتون خیلی اشتباه کرده ولی شما قراره با هم زندگی کنید قرار نیست یه عقده بزارین رو دلش. یه ترس.
    اون قراره بخاطر مهر و علاقش به شما کار اشتباهی رو انجام نده و شما هم همینطور و با زور نمیشه به همچین چیزی رسید.
    خداوکیلی این نظر شما چه جهت گیری داره!! من نمیفهمم چرا به ایشون میگید چرا اینیستاگرام خانمش رو چک کرده!! حتما باید اتفاق بدتر از این بیفته تا این آقا به خودش بیاد!! دیگه چی بدتر از این که یک زنه شوهردار با مرد غریبه حرفهای عاشقانه زده! یعنی چی اینکه یه مدت باهاش سرد باشن و بعدش دوباره گل و بلبل شن با هم!! ببخشید شما برید دزدی کنید پلیس بگیرتون بهش بگید من اشتباه کردم و نباید این کار رو میکردم اون ولتون میکنه؟؟!!! خیلی جالبه راهنمایی بعضی از دوستان.. همش میخان جلوه بدن که کار خانم ایشون چیزی نبوده!!

  2. 3 کاربر از پست مفید captive تشکرکرده اند .

    Amina (چهارشنبه 09 تیر 95), mohammad2012 (چهارشنبه 09 تیر 95), داود.ت (چهارشنبه 09 تیر 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.