حالا اگر یک خانم همچین کاری میکرد همه اینجا سرزنشش میکرد که نباید توی حریم خصوصی شوهرت فضولی میکردی و فلان و بهمان و ببین براش چی کم گذاشتی و به خودت برس و محبتت به شوهرت را بیشتر کن.ولی چون قضیه برعکسه جواب ها اینه که گوشی را بگیر ازش و اصلا چه معنی میده زن بره توی این برنامه ها؟؟؟
خیانت کار بسیار بسیار اشتباهی هست و مرد و زن هم نداره.دوست عزیزی که همه خانم های متاهل را با یک چوب میرونید توی همین تالار و توی سایر سایت ها دو برابر خیانت خانم های متاهل خیانت آقایون متاهل هست.ولی چون اسم خیانت آقایون صیغه است اشکالی نداره؟یا چون حق داشتن خدا و خرما را قانون به اشتباه به شما داده دیگه وجدانتون هم خوابیده؟لطف کنید انقدر کلی و همه و هیچ در مورد هیچ قشری صحبت نکنید.در مورد مشکل صاحب تاپیک هم برید مشاوره.اول خودتون تنها برید که کمکتون کنه با این قضیه کنار بیاید و بعدش تصمیم بگیرید ببینید میتونید برگردید سر زندگی با خانمتون یا نه.هرچند به نظر من به خاطر چت زندگی را بهم زدن بعدا ممکنه پشیمونی بیاره برای همین هم حتما اول برید مشاوره تا مطمئن بشید تصمیمی که میگیرید از روی سرخوردگی و احساس نباشه.اگر بچه دارید هم قویا توصیه میکنم طلاق آخرین راه حلتون باشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)