سلام.اخه چرا میذارید زنهاتون از این برنامه ها ازادانه استفاده کنند.من جای شماها حرص میخورم..من بخام زن بگیرم همون اول بسم الهه بهش میگم تو زندگی گوشی وسیله شخصیه و من برای خودم حریم دارم و.... نداریم ..اگر قبول کرد که کرد نکرد هم خداحافظ.زنهای متاهل بدتر از مجردا شدن..الان هر کس بیشتر از 14 تا مهر زنش کنه حماقت کرده.چون خیلی سخته با زنی زندگی کنی که بهت خیانت کرده و تو به خاطر اینکه مهر یه نمیتونی بدی مجبور به زندگی باهاشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)