با توجه به دارایی و حقوق برادرتون ! اگه حقوقش زیر 1 میلیون باشه ، ماهی نصف سکه بیشتر نمی شه !
مهریه دختر خانم باکره هم نصف هست .
در ضمن برادرتون می تونن ایشون رو طلاق ندن و همین نصف سکه رو بدن !