با توجه به دارایی و حقوق برادرتون ! اگه حقوقش زیر 1 میلیون باشه ، ماهی نصف سکه بیشتر نمی شه !
مهریه دختر خانم باکره هم نصف هست .
در ضمن برادرتون می تونن ایشون رو طلاق ندن و همین نصف سکه رو بدن !
تشکرشده 1,600 در 571 پست
با توجه به دارایی و حقوق برادرتون ! اگه حقوقش زیر 1 میلیون باشه ، ماهی نصف سکه بیشتر نمی شه !
مهریه دختر خانم باکره هم نصف هست .
در ضمن برادرتون می تونن ایشون رو طلاق ندن و همین نصف سکه رو بدن !
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)