مرسی ... سعی میکنم این کارا رو بکنم ولی وقتی مشکل تنهایی باشه هر چیم سعی کنی بیرون بری باز کم میاری و این حس لعنتی اذیت میکنه
تشکرشده 792 در 312 پست
مرسی ... سعی میکنم این کارا رو بکنم ولی وقتی مشکل تنهایی باشه هر چیم سعی کنی بیرون بری باز کم میاری و این حس لعنتی اذیت میکنه
[size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی!
یکی دیروز و یکی فردا . [/size]
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)