حالا كه اينطور ميگه ، من اعتقاد دارم كه يك آزمون ازش بگير . اينكه پدر و مادرش بيان عذرخواهي ، حرف درستي نيست ولي خودش حتماً بايد بياد و از پدر و مادر شما عذرخواهي كنه . بعدش بايد بدون مهريه بياد و تابع و مطيع شما بشه . شايد بازم چيزي به نظرم رسيد و گفتم ، ولي در كل بايد كاري كني كه كاملا در زندگي مجدد ، ايشون فاقد هر گونه ابزار باشه ولي شما ابزارهايي داشته باشي . اين تيپ آدم ، زور مدار هست و اگر به نوعي قدرت شما در رابطه بيشتر باشه ، اصلا اخلاقش هم خوب ميشه و حرف گوش كن هم ميشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)