به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 56

Threaded View

  1. #27
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 شهریور 95 [ 02:00]
    تاریخ عضویت
    1394-2-16
    نوشته ها
    109
    امتیاز
    2,724
    سطح
    31
    Points: 2,724, Level: 31
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 138 در 51 پست

    Rep Power
    29
    Array
    سلام به همه.من ساعت ها با مشاورم با هم تحلیل کردیم.
    همسرم رفته بود گریه و زاری که من رها رو دوست دارم.
    اما اونه که صددرصد مقصره.رفتارای من همه واکنش به رقتارهای اونع.
    رها مشکل داره و سالم نیست و....و درنهایت هم حاضر به پذیرش هیچی نشده بود.
    گفته بود من پیش مشاورای دیگه رفتم همه تایید کردن رها بیماره و مشکل داره و...
    مشاورم گفته بود خوب مشاوره کا یک طرفه نمیشه رها رو هم ببر گفته بود نمیشه لازم نیس.من خودم از طرف رها تست هم دادم و مشکلاتشو شناسایی کردم.
    و کلی حرف های دیگه و تخریب صددرصدی من تا خودش رو اثبات کنه.
    حتی بعد اینکه قطعی شد جداییمون باز رفتا بود پیش مشاورم که من اومدم رفع شبهه کنم از خودم که شما منو مقصر نبینی.
    مشاور گفت حتی الان که زندگیش از هم پاشیده دنبال اثبات صرف خودش هست نه دنبال راه حل.
    در نهایت مشاوره گفت ته این زندگی له شدنت هست.
    چون همسرت شدیدا انعطاف ناپذیره و مخصوصا این که با دین توجیه میکنه و به خودش اجازه ی هرکاری رو میده.
    نمونه اش همش جوش های صورت منو چک میکرد و اگر کمی ملتهب بود فک میکرد نجسه و باید برم حموم و تذکر میداد.هی تکرار میکرد و توجیهش این بود پیامبر گفته مومن اینه ی مومن هست.
    واقعا با مشاور چندساعت تحلیل کردیم و همه ی جوانب رو سنجیدیم و دیدیم مشکلات یکی دوتا نیست.ایشون هم حتی حاضر به پذیرش مشکلاتش نمیشه چه برسه به درمان.
    با تمام سختی های پیش رو تصمیم جدیم رو برای جدایی گرفتم.
    مشاورم گفت توهم اشتباهای رفتاری داشتی و صادقانه از اول اومدی گفتی و راه حل خواستی.در کنار بدیای همسرت خوبیاشم گفتی.اما همسرت تا حالا حتی یه نکته ی مثبت از تو نگفته و فقط دنبال توجیه کارهای اشتباه خودشه.
    با پدرو مادرم صحبت کردم.به قدری خ شحال شدن که انگار عروسیه.گفتن ما دوساله هیچی نگفتیم که تاثیری نزاریم ولی ما میدونستیم این شخص مرد زندگی نیست.چون حتی یه حرف ساده هم نمیشه بهش زد.همه چی و با عینک بدبینی میبینه.به همه چیز حساسه.حتی به فعل و فاعل جملات گیر میده و هیچ انعطافی نداره.هرخوبی هم بوده مقطعی وگذرا بوده و باز برمیگرده به قبل
    درنهایت تصمیمم رو گرفتم.مشاورم گفت گواهی هم میدیم که همسرت بیمار بوده و اختلال شخصیت داشته.
    من قبلا خیلی عذاب وجدام داشتم ولی الان واقعا ایمان اوردم که درست شدنی نیست.
    کسی که حتی به مادرش توی جمع بدرفتاری میکنه و دایم حالت تهاجمی داره بعدا با همسرو فرزندش هم همینطور خواهد بود.
    مادرم تماس گرف.ایشون گف امروز برای جدایی میره پیش وکیل که توافقی تموم کنیم.مهرم هم 14 تاس ک بخشیدم.
    از دوستان میخوام برام دعا کنین

  2. کاربر روبرو از پست مفید raha_ashegh تشکرکرده است .

    tavalode arezoo (چهارشنبه 02 تیر 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  2. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  3. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: جمعه 22 فروردین 93, 19:19
  4. استفاده از سایت همسریابی برای آشنایی و ازدواج درست هست
    توسط شمیم بهار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 فروردین 93, 17:30

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.