به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 شهریور 96 [ 14:15]
    تاریخ عضویت
    1394-7-06
    نوشته ها
    130
    امتیاز
    3,017
    سطح
    33
    Points: 3,017, Level: 33
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    2

    تشکرشده 127 در 70 پست

    Rep Power
    30
    Array

    New 2 علت قهر و بهانه گیری های نامزد چیست؟

    با درود.

    رفتار نامزد یکی از آشنایان همانند نوجوان درحال بلوغ است!
    سرِ جزئی ترین مسایل قهر میکند ، کارو زندگی را ول کرده، راهی جاده میشود
    همانند بیماران آلزایمری که بخاطر درخودماندگی و اضطراب دائم میخواهند از خانه فرار کنند.


    این آقا در زمان دوستی بسیار حساس، احساساتی،روشن فکر، رمانتیک، عاشق پیشه بود، بعد از نامزدی ، علاوه بر آن مزیت ها ، بسیار بدبین، شکاک، پرخاشگر، شد . بطوری که تامدتی این خانوم حق بیرون آمدن از خانه را نداشت،شماره تلفنش را هیچکسی نمیدانست، باید مطیع میشد و حق آب خوردن بدون اجازه را هم نداشت.

    رفته رفته این معایب کمرنگ تر شد اما قسمت قهر و بهانه گیری همچنان باقی مانده.
    این زوج وقتی باهم نزدیک هستند، بسیار زوج دوست داشتنی ای هستند و هیچ اختلافی ندارند،خانوم هرچیزی بگوید، همسرش قبول میکند، تاانجا که وسع مالی اش برسد، برایش خرج میکند، بهترین جای غذارا به خانوم میدهد، به محض اینکه هرکه به خانه خود میرود، سرِ گوشی را 2 ثانیه دیر جواب دادن، آقا قهر میکند و خانم بااینکه اشتباه نکرده، مدام معذرت خواهی کند!
    چون مخالفت کردنش تنها وضعیت را بدتر میکند،

    همین قهرها،باعث شده دوران نامزدی طولانی شود، الان هم بهانه این را میاورد که خانم لحنش خوب نیست ، در صورتیکه مثلا 3 روز پیش میگفت خوب است!
    یا مثلا میگوید چرا دیرازخواب پاشدی!

    این خانم بسیار افسرده شده و ازهمسرش خسته شده،رابطه شان در دور تسلسل است، به این نحو که آقا قهر میکند، و چندماه به دیدن همسرش نمیآید، فقط تلفنی حرف میزنند ساعت های متمادی، و هزاران بهانه دیگر دراین 2ماه درمی آورد،دوباره قهر میکند،
    به فشارهای خانواده خانوم مبنی بر مشخص کردن تکلیف زندگی هم توجهی نمیکند.
    خیلی جالب است که دردوران قهر هم حواسش به این است که خانوم خوب بخورد،حتی اگر خودش گرسنه باشد ، یا هرکاری که دوست دارد بکند، البته با اجازه و مشورت !! و اگر خانوم مخالفت کند، باز این آقا قهر میکند !!!!!!!

    مشاور به آنها گفته بود، که بعلت اینکه مادروپدرش ازکودکی ولش کرده بودند،بدون محبت بزرگ شده اینطور شده. و ذاتا آدم شکاکی نیست، فقط ترس از دست دادنِ همسر دارد. و به وی وفادار است.
    وقتی نیم ساعت از همسرش بی خبر است، بسیار پرخاش میکند،دقیقا همانند کودکی که بدنبال مادر خود میگردد، مضطرب میشود. من فکر کنم هرماه مبلغ زیادی به قبوض تلفنشان هدر میرود.

    نیازهای همسر این خانوم با مردان دیگر متفاوت است، وقتی که از خانومش علاوه بر همسری، مادری میبیند آرام میشود، برخلاف گفته اینکه نباید برای مرد مادری کرد.
    از سن کم کارکرده،در اجتماع مردی فعال،محبوب،مهربان،مودب است. چندین باز شکست مالی خورده، اما از صفر شروع کرده و موفق شده

    اما متاسفانه از آن دسته مردهایی است که مشکل مالی ارتباط مستقیم با اعصابشان دارد!

    شما چه راهکاری برای بهبود رابطه این زوج پیشنهاد میکنید؟

    آیا این رفتارهای منفی پایدار است؟

    دربرابر قهرهای خنده دارِ شوهر، زن چکار باید بکند؟

    اصلا جرا این مرد اینقدر تمایل به رابطه تلفنی دارد وقتی بسیار حس شدید به همسرخود دارد و گرم است و دائم در فکرش است؟ آیا مبتلا به افسردگی است؟
    ویرایش توسط delkhaste : چهارشنبه 02 تیر 95 در ساعت 03:02


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. 1 مقدمه: معنی و معنادرمانی چیست؟
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معنا و هدف
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: جمعه 07 آذر 99, 22:09
  2. علت صدای مفاصل چیست؟
    توسط keyvan در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 28 خرداد 91, 22:57
  3. 1 - تکنیک قصد متضاد چیست؟
    توسط مدیرهمدردی در انجمن تکنیک ها
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 تیر 90, 21:16
  4. 1 مقدمه:انسان کیست؟! انسانیت چیست؟!
    توسط مدیرهمدردی در انجمن منحصر به فرد بودن انسان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 اردیبهشت 90, 05:24

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.