نامزدم کلا مخالف جشن عروسیه ولی خودم واقعا دوست دارم جشن بگیرم هرجوری بهش میگم قبول نمیکنه ازطرفی هم خانوادش نمیخوان جشن بگیرن ومطمئنم اگه جشن نگیریم پولی هم بهمون نمیدن اون وقت من میمونم و یه حسرت خیلی بزرگ که تا اخر عمرم هم باهام هست .به نظر شما وقتی مامانشینا اومدن خونمون که برا عروسی تصمیم بگیریم من چطوری خواسته ام روبگم که کسی هم از دستم ناراحت نشه؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)