بهار جان این یه اتفاق توی گذشته بوده باید خودتو ببخشی
به عنوان یه مادر به خودت نگاه کن فکر کن دخترت یه کاری کرده و حالا پشیمونه. باید ببخشیش
اون پشیمونه حالا ازدواج کرده و قول میده دیگه همچین اشتباهی نکنه. دیگه بهش فکر نکن تا همسرت هم بتونه فراموش کنه.
اون ادم هرچی میخواد فکر کنه.مدرکی داره که رابطتونو اثبات کنه؟
به فکر اون کاری نداشته باش
چون توام میتونی همون فکرها رو دربارش بکنی
رابطه تو باهاش قطع کن به بهانه شوهرت خیلی رفت و امد نکن.
خدا ستار العیوبه اگه پشیمون باشی و تکرار نکنی مطمئن باش میبخشت و پنهانش میکنه.
شاید یه روزی این تجربه به دردت خورد .
زندگی کن خوب؟

علاقه مندی ها (Bookmarks)