اگه خداقبول کنه من 1000تامیخونم
تشکرشده 953 در 325 پست
اگه خداقبول کنه من 1000تامیخونم
dooo (یکشنبه 30 خرداد 95), miss seven (یکشنبه 30 خرداد 95), mohamad.reza164 (یکشنبه 30 خرداد 95), آرامش خیال (چهارشنبه 02 تیر 95), باغبان (یکشنبه 30 خرداد 95)
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
سلام
ان شالله مشکلی نباشه .
من هم اگر لایق باشم : 1000 مرتبه
أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیَكْشِفُ السُّوءَ"
dooo (یکشنبه 30 خرداد 95), miss seven (یکشنبه 30 خرداد 95), mohamad.reza164 (یکشنبه 30 خرداد 95), Shadi2 (یکشنبه 30 خرداد 95), آرامش خیال (چهارشنبه 02 تیر 95)
تشکرشده 2,595 در 691 پست
800
dooo (یکشنبه 30 خرداد 95), miss seven (یکشنبه 30 خرداد 95), آرامش خیال (چهارشنبه 02 تیر 95), باغبان (دوشنبه 31 خرداد 95)
تشکرشده 1,898 در 451 پست
1019
تنها نفس خداست که اگر بر گل دمیده شود انسان می آفریند.
miss seven (یکشنبه 30 خرداد 95), mohamad.reza164 (دوشنبه 31 خرداد 95), آرامش خیال (چهارشنبه 02 تیر 95), باغبان (دوشنبه 31 خرداد 95)
تشکرشده 92 در 35 پست
سلام منم 700
dooo (یکشنبه 30 خرداد 95), miss seven (یکشنبه 30 خرداد 95), mohamad.reza164 (دوشنبه 31 خرداد 95), آرامش خیال (چهارشنبه 02 تیر 95), باغبان (دوشنبه 31 خرداد 95)
تشکرشده 404 در 138 پست
1000تا
ان شالله هر چی خیره براشون رقم بخوره
اللهم اشف کل مریض
امین
dooo (یکشنبه 30 خرداد 95), miss seven (یکشنبه 30 خرداد 95), mohamad.reza164 (دوشنبه 31 خرداد 95), آرامش خیال (چهارشنبه 02 تیر 95), باغبان (دوشنبه 31 خرداد 95)
تشکرشده 701 در 241 پست
ان شاالله به حق این لحظه های ناب دم افطار خدا حوائج همه رو ختم به خیر کنه
خدا قبول کنه منم 500تا
اللهم اشف کل مریض
miss seven (یکشنبه 30 خرداد 95), mohamad.reza164 (دوشنبه 31 خرداد 95), آرامش خیال (چهارشنبه 02 تیر 95), باغبان (دوشنبه 31 خرداد 95)
تشکرشده 701 در 241 پست
700تا دیگه
خدا قبول کنه ان شاالله
التماس دعا
miss seven (یکشنبه 30 خرداد 95), mohamad.reza164 (دوشنبه 31 خرداد 95), آرامش خیال (چهارشنبه 02 تیر 95), باغبان (دوشنبه 31 خرداد 95)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام وقتتون بخیر...
500 تا
mohamad.reza164 (دوشنبه 31 خرداد 95), آرامش خیال (چهارشنبه 02 تیر 95), باغبان (دوشنبه 31 خرداد 95)
تشکرشده 404 در 138 پست
طاعات از همگی قبول
228تا
دیشب داشتم فکر می کردم اینکه هزاران ندای امن یجیب همزمان به اسمون بلند میشه، چقدر دل نشینه.
اون هم از طرف کسایی که اصلا همدیگرو ندیدن........هر کدوم ی گوشه ای .......اونم برای کسی که اسمش رو هم نمی دونن....... این یعنی چی؟؟
حالا که تا اینجا اومدم می خوام ی چیزی بگم
فرشته مهربان عزیز،
خوش به حال دوستان شما تو دنیای واقعی! چون هر وقت می افتن تو سر بالایی زندگی شون، دوستی مثل شما دارن که میاد اینجا دعاو استغاثه ی همگانی براشون راه میندازه!
دوستان دل پاک همدردی ام،
لطفا تو لحظه های عاشقانتون با خدا، من و خانوادم رو هم یادی کنید
الهی که توی خونه دلتون همیشه خدا مهمون باشه
![]()
mohamad.reza164 (دوشنبه 31 خرداد 95), آرامش خیال (چهارشنبه 02 تیر 95), باغبان (دوشنبه 31 خرداد 95)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)