سلام دوستان مهربان
رسید ماه مهمانی خدا ان شاالله که تمام مشکلاتتون توی این ماه بزرگ به حق صاحبش حل بشه و همه حاجت روا بشن ازت خواهش میکنم که در این شب روزهای عزیز منو از دعای خیرتون بی نصیب نگردانین التماس دعا...
تشکرشده 62 در 22 پست
سلام دوستان مهربان
رسید ماه مهمانی خدا ان شاالله که تمام مشکلاتتون توی این ماه بزرگ به حق صاحبش حل بشه و همه حاجت روا بشن ازت خواهش میکنم که در این شب روزهای عزیز منو از دعای خیرتون بی نصیب نگردانین التماس دعا...
dooo (سه شنبه 25 خرداد 95), mohamad.reza164 (چهارشنبه 19 خرداد 95), parsa1400 (سه شنبه 25 خرداد 95), هلیاجون (سه شنبه 18 خرداد 95), آرامش خیال (چهارشنبه 19 خرداد 95), باغبان (شنبه 22 خرداد 95)
تشکرشده 304 در 105 پست
التماس دعا
- - - Updated - - -
رَبِّ هَبْ لی مِنْ لَدُنْکَ ذُرِّیَّةً طَیِّبَةً إِنَّکَ سَمیعُ الدُّعاء
![]()
تشکرشده 2,704 در 676 پست
قطعه ای از بهشت
سلام
طاعاتتون قبول حق .
دعاگوی همه شما عزیزان هستم .
انشالله خوشبختی و سعادت منزل دلتون و پر کنه ....
التماس دعا داشتن خواسته بزرگی از شما ....
پیشاپیش ممنونم.
مثل شما ها نیست .
بدرود
dooo (سه شنبه 25 خرداد 95), hafez2014 (سه شنبه 25 خرداد 95), mohamad.reza164 (سه شنبه 25 خرداد 95), هلیاجون (یکشنبه 30 خرداد 95), آرامش خیال (سه شنبه 25 خرداد 95), بانوی آفتاب (سه شنبه 25 خرداد 95), باغبان (یکشنبه 30 خرداد 95), سرشار (سه شنبه 25 خرداد 95)
تشکرشده 304 در 105 پست
میشه ارتون خواهش کنم وقت افطار برام دعا کنید، که دوباره آرامش و خوشبختی رو توی زندگیم حس کنم.و بتونم بچه ام رو کنارم داشته باشم.
انشالله به حق این ماه پربرکت مشکلات همه حل بشه.
hafez2014 (سه شنبه 25 خرداد 95), mohamad.reza164 (سه شنبه 25 خرداد 95), هلیاجون (یکشنبه 30 خرداد 95), باغبان (یکشنبه 30 خرداد 95)
تشکرشده 273 در 107 پست
یادم باشد ...
برای کسی که قادر به کمک کردنش نیستم...
دعا کنم...
mohamad.reza164 (شنبه 29 خرداد 95), هلیاجون (یکشنبه 30 خرداد 95), آرامش خیال (پنجشنبه 27 خرداد 95), باغبان (یکشنبه 30 خرداد 95)
تشکرشده 3,304 در 1,073 پست
سلام
لحظه های ناب دعا زمان سحر و افطار من رو هم فراموش نکنید
التماس دعا
پشت هر کوه بلند، سبزه زاری است پر از یاد خدا, و در آن باغ کسی می خواند, که خدا هست، دگر غصه چرا ؟
mohamad.reza164 (شنبه 29 خرداد 95), هلیاجون (یکشنبه 30 خرداد 95), آرامش خیال (پنجشنبه 27 خرداد 95), باغبان (یکشنبه 30 خرداد 95)
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
روایت اثر گذاری دعاهای دوستان به قدری تاثیر گذار است که این تاپیک رنگ وبوی دیگری می دهد.
به خواسته فرشته مهربان جهت شفای فرد بیماری ، از شما دوستان "جهت ختم دوازده هزار ذکر أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیَكْشِفُ السُّوءَ " طلب یاری می نمایم هر کدام از دوستان هر چقدر می توانند در همین تاپیک تا شب میلاد امام حسن مجتبی اعلام نماید .
خداوند عوض خیرش را در زندگی خودتان نمایان کند . ان شاء الله
ویرایش توسط بی نهایت : شنبه 29 خرداد 95 در ساعت 16:32
mohamad.reza164 (شنبه 29 خرداد 95), Shadi2 (شنبه 29 خرداد 95), هلیاجون (یکشنبه 30 خرداد 95), آرامش خیال (شنبه 29 خرداد 95), باغبان (یکشنبه 30 خرداد 95)
تشکرشده 304 در 105 پست
انشالله بیماریشون شفا پیدا کنه.
300![]()
mohamad.reza164 (شنبه 29 خرداد 95), هلیاجون (یکشنبه 30 خرداد 95), باغبان (یکشنبه 30 خرداد 95)
تشکرشده 273 در 107 پست
به بزرگمردی گفته شد: با زبانی دعا کن که با آن گناه نکردی ، تا دعایت مستجاب شود...
بزرگمرد پرسید چگونه؟
به او گفته شد: به دیگران بگو برایت دعا کنند چون تو با زبان آنها گناه نکرده ای!
هلیاجون (یکشنبه 30 خرداد 95), آرامش خیال (چهارشنبه 02 تیر 95), باغبان (یکشنبه 30 خرداد 95)
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
با سلام خدمت دوستان عزیز و همیشه آماده برای یاری رسانی با دعاهای خیر خواهانه
برای این بنده خدایی که بیمار هست و مشکوک به سرطان که نمونه برداری از او بعمل آماده و هنوز جواب نیامده این ختم گرفته شده که در روز ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام ادا می شود تا بخیر بگذرد و نتیجه پاتولوژی منفی باشد ان شاء الله .
وقتی از من درخواست کردند که از فامیل و دوست و آشنا بخواهم یاری دهند گفتم ما تالار گفتمانی داریم که گاهی مضطرین اعلام نیاز به دعا داشته اند و به شخصه برای هرموردی تقاضا داشته ام دعاها کارساز بوده آنجا اعلام می کنم که بسیجی شود .... تا فردا منتظر خبر من هستند که چه تعداد تقبل شده .... تا کنون فقط یک نفر و 300 بار تقبل شده این در شأن همدردی و دوستان دلسوز و یاری رسان نیست و من خجالت میکشم بگم فقط 300 بار تقبل کردند .
منتظرم که ان شاء الله تا فردا خبر از وفور تعدادی که دوستان همدردی پذیرفته اند دهم . ان شاء الله که هرتعداد که می پذیرید بشود وزن یک عیدی خوب که از خدا به آبروی امام حسن مجتبی علیه السلام دریافت می دارید
من برای عزیزانی که در این ختم شرکت می کنند از خدا می خواهم که اجابت چهار حاجت مهم زندگیشون را به بهترین وجه به اعتبار و آبروی معصوم چهارم علیه السلام عیدی بگیرند و از نزدیکان و بستگان بیمار مورد نظر هم تقاضا می کنم همین را طلب کنند .
حالا هرکس مشارکت می نماید لطفاً تعداد مورد تقبل را اعلام فرماید ( هرچه زودتر اعلام فرمایید بهتر است )
به برکت صلوات بر محمد و آل محمد صل الله علیه و آله
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)