دوست خوبم شما موقعیکه به خاله عمو دایی عمه خود زنگ میزنید اننترا دارید با مهر و محبت با شما صحبت کننند یا بدون هیچ دلیلی بین شما و ایشان با زبان توهین وتحقیر و کنایه؟حداقل انتظار صحبت کردن طبیعی هست.
ایا این افراد بعد از شنیدن خبر ذیرفته شدن شما در یک امتحان خاص یا استخدام یا ازمون ورودی بایدبهتون بگن بعضی موارد هستن گسایی که به صورت نخاله و اتفاقی وارد میشن یا اضافه کنن باید ببینی پیکان هستی کهداری اتفاقی میری بین بنزها
یا اینطوری صحبت کنن که فلانی جان مثلا شرایط فلان جا کمی سخت تره و مثلا این سختی ها رو داره باید تلاش زیادی بکنی وگرنه به سمت کار راحت تر بری. یا بیان و تلاش خودشون رو در کمک به تو مثلا اینکه چه کارهایی لازمه انجام بدی و در چه زمینه هایی خودتو تقویت کنی تا اشتباهات گذشته روننداشته باشی
کدوم بهتره توهین تحقیر و کنایه یا زبان ملایم ؟
البته همینطور که اول گفتم چون من اول متنی با ایشون صحبت کرده بدم اشتباها گمان کرده بودن من دارم به یکی از داشنگاه های خوب تهران میرم و چون این توی فامیل ما بی سابقه هست جز خود ایشون. بهشون برخورده بود و از من من کردنای اولشون مشخص بود
من هیچموقع از ایشون پول نگرفتم.گفتم شاید از ایشون که هیات علمی هستن و درامد بدی نباید داشته باشن چند میلوین طی دوسه سال قرض بگیرم. که این فقط در ذهن من بود و به کلام هم نیاوردم .فقط جاییکه به زبان اوردم که ایا فلان کار خوب هست و این چندمیلون ارزشش رو داره شروع کردن به نحقیر و کنایه و امثال و حکم که تو برو و هزار تومن دربیار
من اصلانه از ایشون و هیچکسی انتظار نداشتم.موقعیکه از خواهر خودم که ماهی چندمیلون درامد داره ردخواست یک میلوین قرض کردم و نداد و گفت ندارم و من هم قوبل کردم دیگه از هیچکسی انتظار نداشتم.ولی گمان کردم چندمیلون قرض دادن به برادر یا خواهر زادت راه دوری نمیره. باز هم بگم من اصلا این خواستهر و به زبان نیاوردم.ایشون مهلت نداد
من پولی ازکسی نگرفتم ببخشید که نوع گفتنم مناسب نبود.








علاقه مندی ها (Bookmarks)