به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 دی 96 [ 00:34]
    تاریخ عضویت
    1394-12-24
    نوشته ها
    138
    امتیاز
    2,794
    سطح
    32
    Points: 2,794, Level: 32
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 106
    Overall activity: 20.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    20

    تشکرشده 181 در 88 پست

    Rep Power
    33
    Array
    عزیزم استرست به جاست.من الآن هفت ماهه باردارم و بارداریم هم با اینکه شروع راحتی داشت ولی بعدش سخت شد.لکه بینی هست و تشکیل شدن قلب و انواع سونوها و خلاصه هزار جور استرس به آدم وارد میشه.من مجبور شدم سه ماهه اولم را کار نکنم و سه ماهه دوم هم انقدر ساعت کاریم کم شد که عملا بیشتر از درآمد خرج رفت و آمد دادم.ارشد هم داشتم میخوندم که افتاد توی سه ماهه اولم و حالت تهوع و خواب زیاد و سرگیجه اجازه نداد بخونم و خود امتحانم توی سه ماهه دوم بود و فقط تونستم تا نصف زمان امتحان را بشینم.پس بهت نمیگم که نه ترست واقعی نیست.چرا هست،بچه از اولش سخته.ولی...این ولی مهمه... اگر از نظر روحی آمادگیش را داری،یعنی اگر ترس و نگرانی را از خودت دور کنی میبینی بچه میخوای و کلا با بچه داشتن مخالف نیستی در نهایت خوشحال خواهی بود از بچه داشتن.منی که دارم این حرف را بهت میزنم بیشتر از پنج شش بار تا الآن گریه کردم و به شوهرم گفتم خسته شدم دیگه نمیخوام باردار باشم.حتی کسانی که از اعماق قلبشون هم بچه میخوان وقتی واقعا باردار میشن دچار این حالت ها میشن چون بارداری یه تحوله کامله توی تمام سیستم های بدن.دیگه بدنت دست خودت نیست.بدنته که برای تو تصمیم میگیره،کی بخوابی؟کی بخوری؟کی استراحت کنی.من آدم فوق العاده فعالی بودم ولی بدنم توی این بارداری خونه نشینم کرد.برای خانم هایی که حس استقلالشون براشون مهمه این قضیه خیلی اعصاب خرد کنه.ولی در نهایت،عشق به بچه هست.هر کاری بکنی،حتی اگر مثل من به روی خودت نیاری و از عشقت به بچه نگی ولی در نهایت کافیه یک صبح تا ظهر تکون نخوره تا بفهمی چقدر دوستش داری.قبل از اقدام برو مشاوره،خودت را از لحاظ روحی آماده کن و یکسری کتاب و مقاله بخون در مورد بارداری.سایت های زبان انگلیسی خیلی کامل حتی حالت های روحی که ممکنه پیدا کنی را برات توضیح میدن و خیلی خیلی کمک میکنه.در نهایت بگم آره بچه محدود میکنه ولی محدودیتش خود خواستست.یعنی خودتی که میخوای کمتر بری و بیای و خودتی که تصمیم میگیری به خاطر بچه ات فلان کار را انجام ندی.

  2. 2 کاربر از پست مفید kaspian تشکرکرده اند .

    fahimeh.a (یکشنبه 30 خرداد 95), پریا 66 (شنبه 29 خرداد 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.