به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #7
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 28 خرداد 95 [ 12:44]
    تاریخ عضویت
    1391-6-23
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    3,011
    سطح
    33
    Points: 3,011, Level: 33
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 20.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    17

    تشکرشده 24 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط taranom2002 نمایش پست ها
    ممنون دوست عزیز از پاسخگوییتون
    راستش علاقه شاید قبلا زیاد بود ولی با بی تفاوتی هایی که دیدم کم شد حتی اگه الان یه موقعیت خوب پیدا بشه مطمئنا ازدواج کنم و اصلا به ایشون هم نگم.چون اگه براش مهم بودم حداقل پیگیری میکرد که من در چه حالی هستم .
    ولی اگه توضیحاتی میدم برای روشن تر شدن و مشاوره گرفتن بهتره.
    خانوادش مخالفتی با من نکردن و مشکلشون موقعیت پسرشونه پدرش گفته بود نمیتونم برم خونه مردم بگم دخترتون بدین به پسر من شاید کارش درست شد!! اول کارت درست کن بعد من میرم.

    و در مورد زنگ نزدنشون من خودم هم ناراحتم واقعا ولی اونا استدلالشون اینه که ما جوابمون منفی نبوده که زنگ بزنیم بگیم نمیخوایم و از طرفی نمیتونیم بگیم کار پسر ما معلوم نیست و دخترتون نگهدارید واسه ما پس نمیشه زنگ بزنیم. تا اگه خواستگار خوب داشت معطل ما نشه.

    این توضیحات دادم که بتونم منطقی تر تصمیم بگیرم.ممنون از همه
    اگه بخوام یه جمع بندی بکنم پس میشه گفت انتظارات من از ایشون کاملا به جا بوده و من جچیزی در این رابطه کم نذاشتم؟
    انتظار زنگ زدن خانوادش و خبر دادن
    انتظار اومدن خودش پیش پدرم باتوجه به اینکه اصلا خودش در مراسم خواستگاری نبود یا حداقل زنگ زدن(برای اصلاح رفتار بد خانوادش)
    انتظار حفظ رابطه با من حتی بهتر از قبل و از اون طرف سعی در راضی کردن خانوادش

    چون وقتی آدم خودش درگیر یه موضوعه حس میکنه شاید قضاوتش اشتباه باشه و یا بعدا عذاب وجدان بگیره که شاید من هم اشتباه کردم.
    پس میشه گفت که من کاملا حق دارم و انتظاراتم بجاست و دیگه وظیفه من نیست تلاشی برای این رابطه بکنم؟؟؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  2. کاربر روبرو از پست مفید taranom2002 تشکرکرده است .

    نیکیا (جمعه 28 خرداد 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 آذر 94, 11:15
  2. تردید در انتخاب خواستگارم به علت 10 سال تفاوت سنی.
    توسط mahta_m در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 تیر 92, 11:35
  3. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 13 مرداد 91, 19:56
  4. انتظارات خواستگار و تفاوت با نظر من (شدیدا" محتاج کمکم )
    توسط setaree11 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: یکشنبه 20 آذر 90, 21:48

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.