به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 63
  1. #51
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 آذر 98 [ 12:00]
    تاریخ عضویت
    1394-4-21
    نوشته ها
    108
    امتیاز
    5,584
    سطح
    48
    Points: 5,584, Level: 48
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 166
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    128

    تشکرشده 199 در 73 پست

    Rep Power
    31
    Array
    می خوام چیزی بگم که شاید کمکتون نکنه که بتونید ظاهر همسرتون رو دوست داشته باشید
    ولی می خوام بگم که کاملا حال همسرتون رو حس میکنم
    من زمانی مجرد بودم همیشه از رابطه جنسی میترسیدم بااینکه اندام ورزشکاری داشتم اما اعتماد بنفس نداشتم همیشه استرس رابطه داشتن با شوهرم رو با خودم داشتم تا اینکه شوهرم خاستگاریم اومد
    ما از اول عاشق و معشوق نبودیم اون من رو دوست داشت اما من احساسی بهش نداشتم
    منطقم میگفت ادم مناسب و دلنشینیه
    وقتی عقد کردیم و برای اولین بار باهم رابطه داشتیم اونقدر مهربون و خوب رفتار کرد
    اونقدر از زیباییم تعریف کرد که تمام ترسهام به یکباره از بین رفت و عشقش به دلم نشست
    اون با تعریفاش باعث شد من کنارش احساس خجالت نکنم و تمام ترسهام از بین بره

    "این مساله خیلی حیاتیه برای یک زن که احساس کنه جذابیت جنسی داره"
    جملاتش رو که با وجد به زبون میاورد هیچوقت از یادم نمیره
    با چشمهای برق زده بهم میگفت چه احساسی داری وقتی انقدر زیبایی؟
    احساسی که اون لحظه به من وصف نشدنیه
    من احساس کردم میتونم اغناش کنم و این برای من خیلی بزرگ بود
    ازون شب بود که باخودم عهد کردم تمام کارهام برای رضایتش باشه
    یادمه منو شام برد بیرون همون شب و جشن دونفره گرفتیم خودش میگفت به مناسبت زیبایی من

    اینارو گفتم که بدونید یه زن میفهمه شوهرش بهش کشش داره یا نه حتی اگر به زبون نیاره
    اگر بفهمه کشش داره حتما به وضع زیباییش صدبرابر بیشتر میرسه حتما علاقش به همسرش
    صدبرابر بیشتر میشه
    و اگر فکر کنه همسرش رو اغنا نمیکنه کم کم سرد میشه چون احساس زن بودن نداره

    اینارو گفتم بدونید فکر نکنید تا اخر عمر وقت دارید برای تغییر افکارتون ، چون ممکنه دیر بشه

  2. 2 کاربر از پست مفید سمیراه تشکرکرده اند .

    Shadi2 (یکشنبه 23 خرداد 95), ستاره زیبا (یکشنبه 23 خرداد 95)

  3. #52
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 اردیبهشت 98 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1394-2-31
    نوشته ها
    777
    امتیاز
    14,904
    سطح
    79
    Points: 14,904, Level: 79
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 446
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    700

    تشکرشده 1,168 در 528 پست

    Rep Power
    147
    Array
    سلام.. مریم خانم به کرار این سوالات شمارو جواب دادم ..میتونید مطالعه بفرمائید..

    سمیرا خانم همسرتون شمارو از اول زیبا میدیده چون به قول خودتون اندام ورزشکاری دارین و احتمالا قیافتونم زیبا بوده که تحسین همسرتونو برانگیخته,و الا اگه قیافه و اندامتون زیبا نبود سخت بود که همسرتون و بوجد بیاره..

    ممنون

  4. کاربر روبرو از پست مفید جوادیان تشکرکرده است .

    zendegiye movafagh (چهارشنبه 26 خرداد 95)

  5. #53
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    220
    Array
    سلام آقای جوادیان من فکر می کنم مشکل شما افکار اوایل ازدواجتون هست
    یعنی الان مشکل خاصی با همسرتون ندارید
    الان حتی زیبایی خاص خودشون رو دارند و حتی تیپ و ظاهرشون بهتر شده
    چه بسا کسی تو خیابون ببینه و تحسینش کنه و حتی تو ذهنش به عنوان یه کیس باشه
    شما از اتفاق های اوایل ناراحتین از دیدن جوراب سوراخ از دیدن تیپی که اون زمان دوست نداشتید و اصلاحش هم کردید اما فکر اون موقع اذیتتون می کنه
    بهتره دیگه تو گذشته زندگی نکنید
    بهترین و خوش تیپ ترین آدمها هم شاید تو یه شرایطی یه روز جورابشون سوراخ باشه ییا تیپشون رو به راه نباشه
    اما مشکل اینجاست که چون اوایل زندگی این اتفاق ها رو دیدید خیلی بهش فکر می کنید
    اگه این فکرها رو کنار بزارید و تو حال زندگی کنید 99درصد این مشکلاتتون حل میشه
    وموفق باشید
    امیدوارم قدر نعمتهای خدا رو بیشتر بدونید و خاطره های زیبا با همسرتون بسازید
    طوریکه اون اوایل از یادتون بره
    پشت هر کوه بلند، سبزه زاری است پر از یاد خدا, و در آن باغ کسی می خواند, که خدا هست، دگر غصه چرا ؟

  6. #54
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 فروردین 98 [ 02:42]
    تاریخ عضویت
    1391-9-10
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    9,513
    سطح
    65
    Points: 9,513, Level: 65
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,478

    تشکرشده 1,276 در 407 پست

    Rep Power
    75
    Array
    این تاپیک درس خوبیه برای همه ی ما خانوما! یادمه یه بار جایی مطلبی میخوندم با عنوان اینکه به خدا مردم کور نیستند! آخه آدم چرا باید تو اولین روزای زندگی زناشوییش در حالی که باید با اوج زیبایی و آراستگیش جلوی همسرش باشه، کاری کنه که همسرش ازش زده شه؟؟ توی هفته دو سه بار ورزش رفتن چقدر وقت و انرژی از آدم میگیره؟؟ این همه مدل لباسای تو خونه رنگارنگ و شیک، نمیشه حداقل دو سه دست خرید و همون اوایل نظر همسرو جلب کرد؟ خرید عطر و ادکلن و دئودارنت خیلی هزینه بره واقعا؟ بعضی وقتا معلوم نیست با کی داریم لج میکنیم! قرار نیست هممون مانکن و مدل باشیم ولی رعایت کردن بعضی چیزا هیچی از غرور و شخصیت ما کم نمیکنه، فقط بلدیم ایرادای دیگرانو ببینیم و چشممونو روی عیبای بزرگ خودمون میبندیم،
    نمیگم آقای جوادیان بی تقصیرن و مقصر خانومشونه اما این تاپیک ها حداقل من یکی رو خیلی به فکر فرو برده :(

  7. کاربر روبرو از پست مفید sara 65 تشکرکرده است .

    skyzare (جمعه 28 خرداد 95)

  8. #55
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    شاید لینک زیر بیشتر برای خانم ها مفید باشد .


    http://www.hamdardi.net/thread-42065.html

    اما برای اون خانم هایی که فکر می کنند زیبایی وظاهر نقش مهمی در جذب همسر دارد لازم است عرض کنم ، زیبایی و آراستگی ظاهر نیاز می باشد اما کافی نیست.

    در مسیر زندگی معمولا مواجهه با مشکلات اجتناب ناپذیره ، در اون زمان امکان آسیب پذیری روابط زوجین به دلیل عدم مهارت در رفع مشکلات بسیار بالا است.

    واین راهم در نظر بگیرید که به مرور زمان و پا گذاشتن به سال های بالاتر زیبایی ها هم تحت تاثیر قرار می گیرد و کم می شود .

    الان شما در شروع راه هستید . همسرتون از لحاظ سنی در زیباترین دوران زندگی خودش قرار دارد و متاسفانه شما آن را نمی بینید. در زندگی تان مشکل خاصی وجود ندارد وبا توجه به لینکی که گذاشتم با توجه به اینکه همسر شما فاکتورهای دیگر به جز زیبایی برای جذب همسر رو تمام کمال دارند ، به مرور زمان و با بروز مشکلات و رفتارهای اشتباه شما این فاکتورهای دیگر هم کم کم در همسر شما رنگ ببازد، آنگاه چه بر سر زندگی شما خواهد آمد؟!!!!



    مرد بودن به چیست؟ جز به همین است که در سخت ترین مراحل زندگی مثل کوهی استوار در مقابل هجمه ها سپر قرار می گیرد؟!!!!

    چه چیزی شما رو در این زندگی نگه خواهد داشت؟ چه خانه و کاشانه سستی. نظاره اش از دور هم بر دل آدم ترس می اندازد.



    تا زمانیکه در بند دنیا و ظواهرش هستید مانند یک پر کاه با هر نسیمی جابه جا می شوید.

    هیچ زیبایی ابدی نیست.

    فرض کن همسر زیبا وجذابی داشتی ، یک ماه بعد از عروسیتان دچار سانحه می شدید وهمسرتون زیبایی اش را ازدست می داد ، شما هم در اوان جوانی... بله با نظریه شما ، شما حق دارید از جوانیتان وفرصت هایتان استفاده کنید ، اما یک مرد واقعی چگونه برخورد می کرد؟

    از این به بعد هر زن زیبایی را دیدید تصور کنید همان موقع گفتید اجی مجی لاترجی و اون شد همسرتان و تمام لذت ها را هم نصیبتان کرد بلافاصله متصور شوید که همین زن پس از مدتی در اثر سانحه صورتش کاملا می سوزد چه حسی پیدا می کنید؟

    دنیا هم همین است فانی وغیر قابل اعتماد.

    لینک های زیر را با دقت مطالعه بفرمایید :

    http://www.hamdardi.net/thread-33663.html#post332783

    http://www.hamdardi.net/thread-41042.html
    ویرایش توسط بی نهایت : چهارشنبه 26 خرداد 95 در ساعت 18:21

  9. کاربر روبرو از پست مفید بی نهایت تشکرکرده است .

    ستاره زیبا (چهارشنبه 26 خرداد 95)

  10. #56
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sara 65 نمایش پست ها
    این تاپیک درس خوبیه برای همه ی ما خانوما! یادمه یه بار جایی مطلبی میخوندم با عنوان اینکه به خدا مردم کور نیستند! آخه آدم چرا باید تو اولین روزای زندگی زناشوییش در حالی که باید با اوج زیبایی و آراستگیش جلوی همسرش باشه، کاری کنه که همسرش ازش زده شه؟؟ توی هفته دو سه بار ورزش رفتن چقدر وقت و انرژی از آدم میگیره؟؟ این همه مدل لباسای تو خونه رنگارنگ و شیک، نمیشه حداقل دو سه دست خرید و همون اوایل نظر همسرو جلب کرد؟ خرید عطر و ادکلن و دئودارنت خیلی هزینه بره واقعا؟ بعضی وقتا معلوم نیست با کی داریم لج میکنیم! قرار نیست هممون مانکن و مدل باشیم ولی رعایت کردن بعضی چیزا هیچی از غرور و شخصیت ما کم نمیکنه، فقط بلدیم ایرادای دیگرانو ببینیم و چشممونو روی عیبای بزرگ خودمون میبندیم،
    نمیگم آقای جوادیان بی تقصیرن و مقصر خانومشونه اما این تاپیک ها حداقل من یکی رو خیلی به فکر فرو برده :(
    دوست عزیز با کلیت صحبت شما موافقم ، رعایت این مواردی که گفته بودید هزینه ای بر نمی دارد و همه ما از پس انجامش بر می آییم .

    اما قابل توجه آقایونی که این مطلب رو خواندند عرض کنم ، مواقعی هم پیش می یاد که زن خسته باشد ، متوجه نباشد جورابش پاره باشد ، و شاید از لحاظ روحی در شرایط نامناسبی باشد ونتواند به ظاهرش اهمیت دهد این خیلی بی انصافی است که این متصور شود که زن ها وظیفه دارند همیشه مانند یک عروسک آراسته ، پیراسته و مرتب باشند.

    زندگی تعاملی است دوستانه ، زن و شوهر اونقدر باید با هم احساس یکی بودن و راحتی داشته باشند که در موقعیت های خاص در شرایط ظاهری ناخوشایند هم طالب و خواستار یکدیگر باشند.
    ویرایش توسط بی نهایت : چهارشنبه 26 خرداد 95 در ساعت 18:46

  11. 4 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    fahimeh.a (شنبه 29 خرداد 95), skyzare (جمعه 28 خرداد 95), زانکو (چهارشنبه 26 خرداد 95), ستاره زیبا (چهارشنبه 26 خرداد 95)

  12. #57
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 فروردین 98 [ 02:42]
    تاریخ عضویت
    1391-9-10
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    9,513
    سطح
    65
    Points: 9,513, Level: 65
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,478

    تشکرشده 1,276 در 407 پست

    Rep Power
    75
    Array
    بحث اوایل زندگی مشترکه، یعنی یه آدم چه زن چه مرد نباید اونقدر به زندگی مشترکش بها بده که حداقل همون اوایل به چشم همسرش عالی به نظر میاد؟؟ صد در صد همین مواردو یک آقا هم باید رعایت کنه چون به نظرم این یک جور احترام به آدمیه که میخوای یه عمر باهاش زندگی کنی، شما خودتون تو ذوقتون نمیخورد اگه تو اولین دیدارها با همسرتون شلخته و نامرتب میومد؟
    ظاهر مناسب کافی نیست اما مطمئنا اولین چیزیه که به چشم میاد. همون اول زندگی که مشکلات و مسائل مختلف تو زندگی سرریز نمیشه که طرف بتونه کمالات طرف و توانایی و صبرش رو ببینه و بسنجه، چیزی که اول میبینه ظاهره و در واقع همین هم برای من تلنگر بوده. مثلا آقای جوادیان با اینکه این همه از کمالات خانومش تعریف میکنه اما باز هم تو همون ظاهری مونده که اول دیده. (منظورم از ظاهر اینجا چهره هم نیست که دست خود آدم نباشه، منظور من همون کارهای کم هزینه ایه که میشه برای جذاب تر شدن خودمون انجام بدیم و گاهی دریغ میکنیم)
    من به اون خانومایی که صبح تا شبشون رو تو آرایشگاه و بازار میگذرونن دید خوبی ندارم اما اهمیت ندادن به ظاهر رو هم واقعا باعث پایین آورن شخصیت زن میدونم. نمیتونیم هیچ اهمیتی به خودمون ندیم اما توقع داشته باشیم دیگران بهمون اهمیت بدن و برامون ارزش قائل بشن.
    من کاملا متوجه حرفای شما هستم و میدونم شما هم میدونین من چی دارم میگم. یک سری ارزش ها و تفکرات هستن که ما باهاشون بزرگ شدیم و قبولشون داریم و شاید برامون سخت باشه قبول کنیم که اون تفکرات رو بذاریم کنار. اما حداقل من مجرد باید بدونم دیگه با اون حرف ها و شعارها ممکنه نتونم دل همسرمو به دست بیارمو و باید به یه تعادلی خودمو برسونم.
    آقای جوادیان ببخشید که تاپیکتون تا حدی به حااشیه رفت. براتون آرزوی خوشبختی دارم

  13. کاربر روبرو از پست مفید sara 65 تشکرکرده است .

    نیکیا (جمعه 28 خرداد 95)

  14. #58
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 اردیبهشت 98 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1394-2-31
    نوشته ها
    777
    امتیاز
    14,904
    سطح
    79
    Points: 14,904, Level: 79
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 446
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    700

    تشکرشده 1,168 در 528 پست

    Rep Power
    147
    Array
    سلام و عرض قبولی طاعات و عباداتتون در ماه عزیز..

    ممنون از خواهرهای عزیز نسبت به درج نظراتشون.. روزهای اول که ادم مشغول انالیز یکدیگره و به همه چیز ریز نگا میکنه ,باید حواسش به رفتار و پوششش خیلی باشه.. که این امر کمی از سوی خانمم سهل انگاری شد و منو بجای جذب کردن دفع کرد و هنوزم نتونستم کششی در خودم ایجاد کرده باشم.. چون لباس زیبا هم میپوشه من با خودم میگم این فقط لباس زیباس ..اون زیر همون چیزهایی هس که برام ناخوشاینده.. همین ..و واقعا همین چیزهای پوچ و مسخره اس که منو نمیذاره به حالت عادی برگردم..و از دستشونم خلاصی ندارم هر کاری میکنم..
    وقتی از دور به زندگی خودم نگا میکنم و دو دو تا چهار تا میکنم با خودم میگم بله یه زندگی خوب با یه خانم مهربان و با یه شغل خوب ,دگ بهتر از این چی میخوام ..؟؟ بعد که میخوام وارد بشم به حقیقت میبینم یه جو مسمومی حاکمه و پر است از اضطراب و افسردگی و ترس ..
    منم خانم سارا برای شما ارزوی خوشبختی میکنم..

  15. #59
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 مرداد 97 [ 15:46]
    تاریخ عضویت
    1395-3-30
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    1,628
    سطح
    23
    Points: 1,628, Level: 23
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 7 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام . من نوشته هاتو خوندم و مساله رو اینطور دیدم که این فکر مدام توی ذهنت میاد که همسرت از نظر چهره و هیکل اون چیزی نیست که می خوای ... خیلی وقتا خواستی این فکرو سرکوب کنی اما بازم هی برگشت ، شاید هر دفعه قوی تر از قبل برگشته ... گاهی این افکار باعث میشه حس خوبی به همسرت نداشته باشی ... چند تا سوال ازت دارم ... می تونی با این حس زندگی کنی و بزاری این احساست به خانومت باشه ؟ و دنبال این نباشی که فکرت رو از بین ببری و نخوای احساست رو حذف کنی ؟ و می تونی همیشه رفتار موثری در رابطه با همسرت داشته باشی در حالی که این احساس و هیجان وجود داره؟ ...
    تو این احساس و افکار رو داشتی .. تلاش کردی که حذفش کنی ... اما هر دفعه بیشتر از قبل شده ... از این به بعد به فکر حذف و از بین بردنتشون نباش ... بجاش در کنار این احساست روی رفتارت در ارتباط با همسرت تمرکز کن ... یعنی هدفت رو بزار رابطه خوب ... برای این رابطه خوب باید چیکار کنی ؟ چه رفتاری داشته باشی ؟
    هر موقع این افکار به ذهنت اومد به خودت اینو بگو ... ذهن من داره به من میگه که همسرم چاقه ... از ذهنت تشکر کن و تمرکزت رو بزار روی رفتارت ...
    نمیتونی احساست و افکارت رو کنترل کنی ... کنترلش غیر قابل کنترله ... مشکل رو بدتر می کنه ... خودتم دیدی که هر دفعه بیشتر شده ... بجای این تمرکزت روی رفتار ت باشه ...
    به این مثال دقت کن ... ذهنت می تونه بهت بگه که نمیتونی دستت رو تکون بدی ... حس بدی داری از این که فکر میکنی نمیتونی دستت رو تکون بدی .. اما همین الان امتحان کن ... دستت رو تکون بده .. انجام دادی ؟ خیلی راحته ... در حالی که فکرت و احساست یه چیز دیگست اما خیلی راحت می تونی رفتارت رو تحت کنترل داشته باشی ...
    پس تمرکزت از این به بعد روی رفتارت باشه ... چون تنها چیزیه که می تونی کنترل کنی

  16. 3 کاربر از پست مفید hassankhazraee تشکرکرده اند .

    sara 65 (یکشنبه 30 خرداد 95), Shadi2 (یکشنبه 30 خرداد 95), نیکیا (یکشنبه 30 خرداد 95)

  17. #60
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 خرداد 96 [ 00:08]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    139
    امتیاز
    6,293
    سطح
    51
    Points: 6,293, Level: 51
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 57
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    312

    تشکرشده 273 در 107 پست

    Rep Power
    41
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط hassankhazraee نمایش پست ها
    سلام . من نوشته هاتو خوندم و مساله رو اینطور دیدم که این فکر مدام توی ذهنت میاد که همسرت از نظر چهره و هیکل اون چیزی نیست که می خوای ... خیلی وقتا خواستی این فکرو سرکوب کنی اما بازم هی برگشت ، شاید هر دفعه قوی تر از قبل برگشته ... گاهی این افکار باعث میشه حس خوبی به همسرت نداشته باشی ... چند تا سوال ازت دارم ... می تونی با این حس زندگی کنی و بزاری این احساست به خانومت باشه ؟ و دنبال این نباشی که فکرت رو از بین ببری و نخوای احساست رو حذف کنی ؟ و می تونی همیشه رفتار موثری در رابطه با همسرت داشته باشی در حالی که این احساس و هیجان وجود داره؟ ...
    تو این احساس و افکار رو داشتی .. تلاش کردی که حذفش کنی ... اما هر دفعه بیشتر از قبل شده ... از این به بعد به فکر حذف و از بین بردنتشون نباش ... بجاش در کنار این احساست روی رفتارت در ارتباط با همسرت تمرکز کن ... یعنی هدفت رو بزار رابطه خوب ... برای این رابطه خوب باید چیکار کنی ؟ چه رفتاری داشته باشی ؟
    هر موقع این افکار به ذهنت اومد به خودت اینو بگو ... ذهن من داره به من میگه که همسرم چاقه ... از ذهنت تشکر کن و تمرکزت رو بزار روی رفتارت ...
    نمیتونی احساست و افکارت رو کنترل کنی ... کنترلش غیر قابل کنترله ... مشکل رو بدتر می کنه ... خودتم دیدی که هر دفعه بیشتر شده ... بجای این تمرکزت روی رفتار ت باشه ...
    به این مثال دقت کن ... ذهنت می تونه بهت بگه که نمیتونی دستت رو تکون بدی ... حس بدی داری از این که فکر میکنی نمیتونی دستت رو تکون بدی .. اما همین الان امتحان کن ... دستت رو تکون بده .. انجام دادی ؟ خیلی راحته ... در حالی که فکرت و احساست یه چیز دیگست اما خیلی راحت می تونی رفتارت رو تحت کنترل داشته باشی ...
    پس تمرکزت از این به بعد روی رفتارت باشه ... چون تنها چیزیه که می تونی کنترل کنی
    عالی بود واقعا خیلی خوب راهنمایی کردین... این روش شما برای کنترل خیلی از رفتارها کمک کننده است. فقط باید تمرین کرد تمیرین و تمرین و تمرین ...
    انقدر که ملکه ذهن بشه!


 
صفحه 6 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.