به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 39

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 اردیبهشت 97 [ 15:11]
    تاریخ عضویت
    1395-3-17
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    1,861
    سطح
    25
    Points: 1,861, Level: 25
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 28 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام به همه حالم خیلی خرابه دوستان دیشب تا صبح نخوابیدم و گریه کردم هر چقدر زاری به درگاه خدا میکنم گویا فایده ای نداره دیروز شوهرم سرکارش قلب درد شدید میگیره و کارش به بیمارستان میکشه و نزدیک بوده سکته کنه .حتما الان میگین خودکرده را تدبیر نیست حقم دارین ولی خب حالا چیکار کنم شوهرم میگه هیچ وقت نمیبخشمت از چشمم افتادی و یه عالمه توهین بهم میکنه .جوری که انگار من تو زندگی باهاش هیچ نکته مثبتی نداشتم خیلی بی انصافی میکنه قبل این ماجرا من زن خوبی بودم تو زندگیم طوری که اقوام خودش میگفتن خانمت ازت سره .از بس گریه کردم و حالم خرابه قیافم عین زامبی ها شده دست خودم نیست .بغض همش دارم.نمیدونم تا کجا میتونم ادامه بدم .فقط ازتون تو این ماه مبارک التماس دعا دارم.چند روز پیش یکی از جوونای فامیل تصادف کرد و مرد همش با خودم میگم حیف اون کاش من میمردم تا اینقدر زجر نکشم.دلم داره میترکه .خدایا العفو

  2. کاربر روبرو از پست مفید ترانه بهاری تشکرکرده است .

    baitollah-abbaspour (چهارشنبه 26 خرداد 95)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 08 آبان 95 [ 20:37]
    تاریخ عضویت
    1395-3-04
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    586
    سطح
    11
    Points: 586, Level: 11
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 17 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ترانه بهاری نمایش پست ها
    سلام به همه حالم خیلی خرابه دوستان دیشب تا صبح نخوابیدم و گریه کردم هر چقدر زاری به درگاه خدا میکنم گویا فایده ای نداره دیروز شوهرم سرکارش قلب درد شدید میگیره و کارش به بیمارستان میکشه و نزدیک بوده سکته کنه .حتما الان میگین خودکرده را تدبیر نیست حقم دارین ولی خب حالا چیکار کنم شوهرم میگه هیچ وقت نمیبخشمت از چشمم افتادی و یه عالمه توهین بهم میکنه .جوری که انگار من تو زندگی باهاش هیچ نکته مثبتی نداشتم خیلی بی انصافی میکنه قبل این ماجرا من زن خوبی بودم تو زندگیم طوری که اقوام خودش میگفتن خانمت ازت سره .از بس گریه کردم و حالم خرابه قیافم عین زامبی ها شده دست خودم نیست .بغض همش دارم.نمیدونم تا کجا میتونم ادامه بدم .فقط ازتون تو این ماه مبارک التماس دعا دارم.چند روز پیش یکی از جوونای فامیل تصادف کرد و مرد همش با خودم میگم حیف اون کاش من میمردم تا اینقدر زجر نکشم.دلم داره میترکه .خدایا العفو
    خواهر عزیز


    فکر میکنم این پست سومیه که اینجا دارم برات میزارم. من یه مرد ۴۵ ساله هستم، سرد و گرم چشیده و پستی و بلندی دیده. خودم اشتباهات زیادی کردم و افراد مقابل من هم در حقم اشتباهات زیادی کردن.


    نمیخوام خدای نکرده دلسردت کنم و انرژی منفی بهت بدم. فقط میخوام واقعیت رو درک کنی و خودت رو قوی کنی تا بتونی به زندگیت ادامه بدی. اینا رو به عنوان یه مرد بهت میگم که ناموسش براش از هر چیزی مهمتره. غریزه است یا حماقت و تعصب و... کار ندارم. هر چه که هست در وجود مردها هست و کاریش هم نمیشه کرد. یه مرد اگر هزارتا زن هم داشته باشه، حاضر نیست حتی یکیشون یک ثانیه در مورد مرد دیگه ای حتی فکر کنه... چه رسد به اینکه بخواد با کسی ارتباط برقرار کنه. گرفتی چی میخوام بهت بگم؟؟؟ بنابراین، این امکان وجود داره که شوهرت نتونه با این مساله کنار بیاد و کارتون به جدایی بکشه. دارم اینو میگم که خودتو آماده کنی. تو بچه داری و مادری و باید زندگی کنی. حتی اگر هم کار به جدایی کشید، قوی باش و به زندگیت ادامه بده. اشتباه بزرگی کردی ولی معناش آخر خط نیست. همه اشتباه میکنن ولی زندگی باید تا موقعی که خدا میخواد ادامه پیدا کنه.


    زن من به من خیانت نکرده اما اشتباهاً باعث شد که من عکسها و فیلمهایی که با همسر قبلیش داشته رو ببینیم. عکسهایی که بعضیاشون خیلی هم عادی و معمولی نبودن. من میدونستم که اون قبلا ازدواج کرده بوده و جدا شده بود. اما فکر میکردم که زندگی جدیدی رو با من شروع کرده بود و از فرد قبلی کاملا بریده بود. با دیدن عکسها و فیلمها و اینکه هنوز اونا رو نگه داشته بود و با خودش به زندگی من آورده بود، دیوونه شدم و کارمون بدجوری به مشکل خورده. نتونستم مساله رو هضم کنم و فکر میکنم کارمون در نهایت به جدایی بکشه چون رابطمون خیلی خراب شده. به خودش هم گفتم که دیگه باهاش زندگی نخواهم کرد.


    حالا حسابش رو بکن اگه بهم خیانت کرده بود چی میشد. همون ثانیه اول رفته بودم دادسرا و تقاضای طلاق کرده بودم. بازم شوهر شما خیلی خوب تحمل کرده... دمش گرم....... اما خودت رو برای بدترین حالت آماده کن تا خیلی ضربه نخوری.


    موفق باشید.

  4. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 22 فروردین 98 [ 15:00]
    تاریخ عضویت
    1394-1-19
    نوشته ها
    275
    امتیاز
    7,709
    سطح
    58
    Points: 7,709, Level: 58
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    521

    تشکرشده 526 در 206 پست

    Rep Power
    65
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط vahed12 نمایش پست ها
    خواهر عزیز


    فکر میکنم این پست سومیه که اینجا دارم برات میزارم. من یه مرد ۴۵ ساله هستم، سرد و گرم چشیده و پستی و بلندی دیده. خودم اشتباهات زیادی کردم و افراد مقابل من هم در حقم اشتباهات زیادی کردن.


    نمیخوام خدای نکرده دلسردت کنم و انرژی منفی بهت بدم. فقط میخوام واقعیت رو درک کنی و خودت رو قوی کنی تا بتونی به زندگیت ادامه بدی. اینا رو به عنوان یه مرد بهت میگم که ناموسش براش از هر چیزی مهمتره. غریزه است یا حماقت و تعصب و... کار ندارم. هر چه که هست در وجود مردها هست و کاریش هم نمیشه کرد. یه مرد اگر هزارتا زن هم داشته باشه، حاضر نیست حتی یکیشون یک ثانیه در مورد مرد دیگه ای حتی فکر کنه... چه رسد به اینکه بخواد با کسی ارتباط برقرار کنه. گرفتی چی میخوام بهت بگم؟؟؟ بنابراین، این امکان وجود داره که شوهرت نتونه با این مساله کنار بیاد و کارتون به جدایی بکشه. دارم اینو میگم که خودتو آماده کنی. تو بچه داری و مادری و باید زندگی کنی. حتی اگر هم کار به جدایی کشید، قوی باش و به زندگیت ادامه بده. اشتباه بزرگی کردی ولی معناش آخر خط نیست. همه اشتباه میکنن ولی زندگی باید تا موقعی که خدا میخواد ادامه پیدا کنه.


    زن من به من خیانت نکرده اما اشتباهاً باعث شد که من عکسها و فیلمهایی که با همسر قبلیش داشته رو ببینیم. عکسهایی که بعضیاشون خیلی هم عادی و معمولی نبودن. من میدونستم که اون قبلا ازدواج کرده بوده و جدا شده بود. اما فکر میکردم که زندگی جدیدی رو با من شروع کرده بود و از فرد قبلی کاملا بریده بود. با دیدن عکسها و فیلمها و اینکه هنوز اونا رو نگه داشته بود و با خودش به زندگی من آورده بود، دیوونه شدم و کارمون بدجوری به مشکل خورده. نتونستم مساله رو هضم کنم و فکر میکنم کارمون در نهایت به جدایی بکشه چون رابطمون خیلی خراب شده. به خودش هم گفتم که دیگه باهاش زندگی نخواهم کرد.


    حالا حسابش رو بکن اگه بهم خیانت کرده بود چی میشد. همون ثانیه اول رفته بودم دادسرا و تقاضای طلاق کرده بودم. بازم شوهر شما خیلی خوب تحمل کرده... دمش گرم....... اما خودت رو برای بدترین حالت آماده کن تا خیلی ضربه نخوری.


    موفق باشید.
    سلام
    چرا توی دلش رو خالی میکنید هنوز هیچی معلوم نیست و تا اینجا هم که شوهرش سعی کرده این خانم رو ببخشه به جای اینکه ناامیدش کنید بهش امید و دلگرمی بدید که بتونه اشتباهش رو جبران کنه و این شرایط رو پشت سر بزاره

  5. 2 کاربر از پست مفید alireza198 تشکرکرده اند .

    mahasty (شنبه 09 مرداد 95), نیکیا (جمعه 28 خرداد 95)

  6. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 اردیبهشت 97 [ 15:11]
    تاریخ عضویت
    1395-3-17
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    1,861
    سطح
    25
    Points: 1,861, Level: 25
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 28 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط vahed12 نمایش پست ها
    خواهر عزیز


    فکر میکنم این پست سومیه که اینجا دارم برات میزارم. من یه مرد ۴۵ ساله هستم، سرد و گرم چشیده و پستی و بلندی دیده. خودم اشتباهات زیادی کردم و افراد مقابل من هم در حقم اشتباهات زیادی


    نمیخوام خدای نکرده دلسردت کنم و انرژی منفی بهت بدم. فقط میخوام واقعیت رو درک کنی و خودت رو قوی کنی تا بتونی به زندگیت ادامه بدی. اینا رو به عنوان یه مرد بهت میگم که ناموسش براش از هر چیزی مهمتره. غریزه است یا حماقت و تعصب و... کار ندارم. هر چه که هست در وجود مردها هست و کاریش هم نمیشه کرد. یه مرد اگر هزارتا زن هم داشته باشه، حاضر نیست حتی یکیشون یک ثانیه در مورد مرد دیگه ای حتی فکر کنه... چه رسد به اینکه بخواد با کسی ارتباط برقرار کنه. گرفتی چی میخوام بهت بگم؟؟؟ بنابراین، این امکان وجود داره که شوهرت نتونه با این مساله کنار بیاد و کارتون به جدایی بکشه. دارم اینو میگم که خودتو آماده کنی. تو بچه داری و مادری و باید زندگی کنی. حتی اگر هم کار به جدایی کشید، قوی باش و به زندگیت ادامه بده. اشتباه بزرگی کردی ولی معناش آخر خط نیست. همه اشتباه میکنن ولی زندگی باید تا موقعی که خدا میخواد ادامه پیدا کنه.


    زن من به من خیانت نکرده اما اشتباهاً باعث شد که من عکسها و فیلمهایی که با همسر قبلیش داشته رو ببینیم. عکسهایی که بعضیاشون خیلی هم عادی و معمولی نبودن. من میدونستم که اون قبلا ازدواج کرده بوده و جدا شده بود. اما فکر میکردم که زندگی جدیدی رو با من شروع کرده بود و از فرد قبلی کاملا بریده بود. با دیدن عکسها و فیلمها و اینکه هنوز اونا رو نگه داشته بود و با خودش به زندگی من آورده بود، دیوونه شدم و کارمون بدجوری به مشکل خورده. نتونستم مساله رو هضم کنم و فکر میکنم کارمون در نهایت به جدایی بکشه چون رابطمون خیلی خراب شده. به خودش هم گفتم که دیگه باهاش زندگی نخواهم کرد.


    حالا حسابش رو بکن اگه بهم خیانت کرده بود چی میشد. همون ثانیه اول رفته بودم دادسرا و تقاضای طلاق کرده بودم. بازم شوهر شما خیلی خوب تحمل کرده... دمش گرم....... اما خودت رو برای بدترین حالت آماده کن تا خیلی ضربه نخوری.


    موفق باشید.
    چرا اینجوری میگید خدا هم به اون بزرگی توبه بنده هاش را میپذیره چرا ما آدمها به هم فرصت ندیم

  7. کاربر روبرو از پست مفید ترانه بهاری تشکرکرده است .

    alireza198 (شنبه 29 خرداد 95)

  8. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 اردیبهشت 97 [ 15:11]
    تاریخ عضویت
    1395-3-17
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    1,861
    سطح
    25
    Points: 1,861, Level: 25
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 28 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط vahed12 نمایش پست ها
    خواهر عزیز


    فکر میکنم این پست سومیه که اینجا دارم برات میزارم. من یه مرد ۴۵ ساله هستم، سرد و گرم چشیده و پستی و بلندی دیده. خودم اشتباهات زیادی کردم و افراد مقابل من هم در حقم اشتباهات زیادی کردن.


    نمیخوام خدای نکرده دلسردت کنم و انرژی منفی بهت بدم. فقط میخوام واقعیت رو درک کنی و خودت رو قوی کنی تا بتونی به زندگیت ادامه بدی. اینا رو به عنوان یه مرد بهت میگم که ناموسش براش از هر چیزی مهمتره. غریزه است یا حماقت و تعصب و... کار ندارم. هر چه که هست در وجود مردها هست و کاریش هم نمیشه کرد. یه مرد اگر هزارتا زن هم داشته باشه، حاضر نیست حتی یکیشون یک ثانیه در مورد مرد دیگه ای حتی فکر کنه... چه رسد به اینکه بخواد با کسی ارتباط برقرار کنه. گرفتی چی میخوام بهت بگم؟؟؟ بنابراین، این امکان وجود داره که شوهرت نتونه با این مساله کنار بیاد و کارتون به جدایی بکشه. دارم اینو میگم که خودتو آماده کنی. تو بچه داری و مادری و باید زندگی کنی. حتی اگر هم کار به جدایی کشید، قوی باش و به زندگیت ادامه بده. اشتباه بزرگی کردی ولی معناش آخر خط نیست. همه اشتباه میکنن ولی زندگی باید تا موقعی که خدا میخواد ادامه پیدا کنه.


    زن من به من خیانت نکرده اما اشتباهاً باعث شد که من عکسها و فیلمهایی که با همسر قبلیش داشته رو ببینیم. عکسهایی که بعضیاشون خیلی هم عادی و معمولی نبودن. من میدونستم که اون قبلا ازدواج کرده بوده و جدا شده بود. اما فکر میکردم که زندگی جدیدی رو با من شروع کرده بود و از فرد قبلی کاملا بریده بود. با دیدن عکسها و فیلمها و اینکه هنوز اونا رو نگه داشته بود و با خودش به زندگی من آورده بود، دیوونه شدم و کارمون بدجوری به مشکل خورده. نتونستم مساله رو هضم کنم و فکر میکنم کارمون در نهایت به جدایی بکشه چون رابطمون خیلی خراب شده. به خودش هم گفتم که دیگه باهاش زندگی نخواهم کرد.


    حالا حسابش رو بکن اگه بهم خیانت کرده بود چی میشد. همون ثانیه اول رفته بودم دادسرا و تقاضای طلاق کرده بودم. بازم شوهر شما خیلی خوب تحمل کرده... دمش گرم....... اما خودت رو برای بدترین حالت آماده کن تا خیلی ضربه نخوری.


    موفق باشید.
    به من ارتباطی نداره زندگی خودتونه ولی فکر میکنید عوارض و دردسرهای طلاق کمه مرد و زن هم نداره حالا خانمتون عکسا را همینجوری نگه داشته نباید اینقدر شدید مجازات بشه .کاش شما هم به مشاوره مراجعه میکردین من که نوبت گرفتم ان شا الله میرم خدا کنه فایده ای هم داشته باشه و راهکار های به دردبخور ارائه بدن .

  9. کاربر روبرو از پست مفید ترانه بهاری تشکرکرده است .

    نیکیا (شنبه 29 خرداد 95)

  10. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 دی 96 [ 22:59]
    تاریخ عضویت
    1392-11-30
    نوشته ها
    297
    امتیاز
    6,423
    سطح
    52
    Points: 6,423, Level: 52
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    625

    تشکرشده 345 در 183 پست

    Rep Power
    53
    Array

    Tavajoh سلام

    نقل قول نوشته اصلی توسط ترانه بهاری نمایش پست ها
    خدا را شکر که میبینم نوشتن درد و مشکلم فایده ای به حال کسی داشته و یه تلنگر کوچیک براتون بوده .یه چیزی بهتون میگم که با این تجربه اخیر و کار کردن تو جامعه به دست آوردم و بهاشو بدجوری پرداخت کردم زن شوهر دار مثل آتیش میمونه اگه بهش نزدیک بشین دیر یا زود آتیشش دامنتون را میگیره و این دنیا و اون دنیاتون را به باد میده.من به خاطر چهره ام خیلی جاها مورد توجه قرار میگرفتم و آخرش دیگه با یه غفلت خودمو خانوادمو به دردسر انداختم .گاهی با خودم میگم کاش زشت بودم حداقل اینقدر سعی نمیکردن مردها بهم نزدیک بشن البته زن باید خودش محکم باشه که متاسفانه من تو این مورد ضعیف عمل کردم
    سلام مرسی از توجهتون و مطرح کردن تجربتون
    راجع به زن شوهر دار که اصلا جای صحبتی نمیمونه و اگه یه روزی برسه بخام اینطور کاری بکنم حتما خودمو میکشم ولی در کل عرض کنم ک اون خانم که جریانشو تعریف کردم مجرد بودن ولی خب پایبندی به چیز خاصی یا چارچوب و خط قرمزی نداشتن و ...
    یه چیزی ک خیلی ناراحتم کرد تو این قضیه این بود که من واقعا یه نفر دیگرو دوست دارم و حتی خواستگاری ازش کردم و عذاب وجدانم بابت اینه که به همچین قضیه ای حتی برای چند ساعت فکر کردم ایشالله که خدا تو این ماه عزیز همه مارو ببخشه و اشتباهاتی که در حق عزیزانمون انجام دادیم رو خدا خودش یه جور راست و ریستش کنه البته با تلاش خودمون

  11. 2 کاربر از پست مفید baitollah-abbaspour تشکرکرده اند .

    alireza198 (یکشنبه 30 خرداد 95), نیکیا (یکشنبه 30 خرداد 95)

  12. #7
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 اردیبهشت 97 [ 15:11]
    تاریخ عضویت
    1395-3-17
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    1,861
    سطح
    25
    Points: 1,861, Level: 25
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 28 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط baitollah-abbaspour نمایش پست ها
    سلام مرسی از توجهتون و مطرح کردن تجربتون
    راجع به زن شوهر دار که اصلا جای صحبتی نمیمونه و اگه یه روزی برسه بخام اینطور کاری بکنم حتما خودمو میکشم ولی در کل عرض کنم ک اون خانم که جریانشو تعریف کردم مجرد بودن ولی خب پایبندی به چیز خاصی یا چارچوب و خط قرمزی نداشتن و ...
    یه چیزی ک خیلی ناراحتم کرد تو این قضیه این بود که من واقعا یه نفر دیگرو دوست دارم و حتی خواستگاری ازش کردم و عذاب وجدانم بابت اینه که به همچین قضیه ای حتی برای چند ساعت فکر کردم ایشالله که خدا تو این ماه عزیز همه مارو ببخشه و اشتباهاتی که در حق عزیزانمون انجام دادیم رو خدا خودش یه جور راست و ریستش کنه البته با تلاش خودمون
    شرمنده واقعا عذر میخوام من از صحبت اولیه شما جور دیگه برداشت کردم و فکر کردم اون خانمی که تو اینستاگرام دیدینش متاهل بوده .ببخشید

    - - - Updated - - -

    در این دنیا نه خوشبختی هست و نه بدبختی ،فقط قیاس یک حالت با حالت دیگر هست.تنها کسی که حد اعلای بدبختی را شناخته باشد می تواند حد اعلای خوشبختی را نیز درک کند .می بایست انسان خواسته باشد بمیرد تا بداند زنده بودن چقدر خوب است.پس زندگی کنید و خوشبخت باشید هرگز فراموش نکنید که تا روزی که خداوند بخواهد آینده انسان را آشکار کند همه شناخت انسان در دو کلمه خلاصه میشود صبر........امید......


    (الکساندر دوما)

  13. 2 کاربر از پست مفید ترانه بهاری تشکرکرده اند .

    alireza198 (چهارشنبه 02 تیر 95), baitollah-abbaspour (سه شنبه 01 تیر 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بی اعتمادی به شوهر
    توسط sayeh_m در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: سه شنبه 30 آبان 91, 11:47
  2. چه طور دوباره اعتماد کنم؟
    توسط a.a در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 آبان 91, 14:43
  3. چگونه به همسرتان اعتماد کنید
    توسط eghlima در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 31 تیر 91, 13:58
  4. بي اعتمادي و بدبيني نسبت به ديگران (شناخت، اعتماد)
    توسط parse در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: پنجشنبه 29 مهر 89, 19:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.