سلام
مشخصه افسردگی داری !
آزمایش کن / احتمالا نتیجه میگیری !
دارو رو قطع نکن و اگه احساس میکنی اثرش کمتر شده با پزشک مشورت کن و ازش بخوا قرصا رو عوض کنه !
فکر کنم الان نورتریپتیلین یا آمیتریپتلین یا فلوکستین یا سیتالوپرام و یا ترکیبی از اینها رو برات تجویز کرده باشه !
این قرصا رو باید یه مدت طولانی مصرف کنی / حداقل 6 ماه مصرف بشه تا نتایج اثرات اولیه اونا ظاهر بشه !
سعی کن خونه نمیونی و برو بیرون قدم بزن !
سعی کن خودتو مشغول یه چیزی بکنی و فرست فکر کردن رو از خودت بگیر !
دنبال هدف از به دنیا اومدن نرو / از کجا اومدیم و داریم کجا میریم / اصلا چرا اومدیم و . . . / بی خیال اینجور مسائل شو !
بیخیال این شو که مردم دارن همدیگه رو له میکنن و هیچ ارزشی برا هم قائل نیستن و . . . فلانی اینکارو کرد و اون یکی داره زور میگه و . . . !
هیچ کاری نمیتونی بکنی و زندگی اینه که میبینی / میتونی اونقدر راجبش فکر کنی تا مغزت از کار بیوفته و یا بی خیال شی !
نمیگم از خودت فرا کنی و عوض شی !
دلم میخواد بیشتر با هم حرف بزنیم salmas.chat آیدی منه !








علاقه مندی ها (Bookmarks)