سلام
من هم یه دهه شصتی ام
برای هر چی که فکرش کنی جنگیدم و از اولویت ها و آرامش هام گذشتم
فقط باید به این فک کنی که هرچی بود تموم شد و خدا رو شکر که خوب تموم شد
واقعا همیشه حس اضافی بودن و.. کردیم شاید به خاطر این احساس گناهه که بخشش برامون سخت شده
تشکرشده 552 در 282 پست
سلام
من هم یه دهه شصتی ام
برای هر چی که فکرش کنی جنگیدم و از اولویت ها و آرامش هام گذشتم
فقط باید به این فک کنی که هرچی بود تموم شد و خدا رو شکر که خوب تموم شد
واقعا همیشه حس اضافی بودن و.. کردیم شاید به خاطر این احساس گناهه که بخشش برامون سخت شده
amin7474 (دوشنبه 24 خرداد 95)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)