من شوهرم پول نداشت بیکار بود بهش پول دادم اولش گفت قرض اما الان توقع داره هر وقت پول نداره من بدم منم یه دخترم یرکار هم نمیرم براش گوشی هفتصد هزاری خریدمداما اون وسه منهیچی نخرید
پول قرض کردم بهش دادم اما اصلا فکر پس دادن نیست فکر میکنه من پول دارم
خیلی ناراحتم منم توقع دارم شوهرم برام یه بستنی یه روسری بخره اما اون از من توقغ داره
به نظرم واقعا زشته مرد از زنش توقع داشته باشه
حالاذمن از کجا پول بیارم قرض مردم رو بدم
من نمیدونم چجوری حرفم رو به شما بزنم
حقیقت اینه که یه زن هر گز نباید به شوهرش پول بده یکی دوبار اشکال نداره چون مرد عادت میکنه مثلا شوهرم الان توقع داره لباس ۱۰۰ هزاری با پول من بخره
قسط وامش رو من بدم
پس من چی من یه زنم
دوست عزیز خیلی تعجب کردم که شما توقع داری خانومت برات پول خرج کنه
مردها خیلی عجیبند اگه زن لباس بخره ثیپ بزنه خودشون رو خفه میکنند که چرا ولخرجی
اگه قناعت کنند میگن کهنه پوش و خسیس
قصد توهین ندارم اما تجربه من بود








علاقه مندی ها (Bookmarks)