به نظرتون من چکار کنم؟ من خیلی تنهام و میترسم که لگد به بخت خودم بزنم و از طرفی ایشون را دوست دارم ولی میترسم که این کاره نباشم و کم بیارم
تشکرشده 0 در 0 پست
به نظرتون من چکار کنم؟ من خیلی تنهام و میترسم که لگد به بخت خودم بزنم و از طرفی ایشون را دوست دارم ولی میترسم که این کاره نباشم و کم بیارم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)