سلام
قضیه خدا و خرما شد!!
ایشون هم میخوان با دوست دختر سابقشون باشن و هم با شما؟ بعد به نظر شما اسم این رابطه را باید چی گذاشت؟
-معادله دو مجهولی
نه شما علاقه ای به ایشون دارید و نه ایشون علاقه ای به شما دارند،یه برزخ درست کردید برای همدیگه.
یا عاقلانه بشینید پای حرف همدیگه و سعی کنید مشکل رو رفع و رجوع کنید
یا محترمانه تشریف ببرید پیش مشاور.
متاسفانه یا خوشبختانه هر دو تو سنی هستید که تقریباً از تبعات و عواقب این رفتارها اطلاع و آگاهی دارید.
برام جای تعجبه که نامزدتون تو سن ~40 سالگی یاد عشق و عاشقی جوانی افتادن و به جای اینکه طعم اون عشق را با همسرشون احیا کنند دارند ....








علاقه مندی ها (Bookmarks)