خب شما جای من باشین تحقیر نمیشید من از یه خانواده تحصیلکردم خودم هم تحصیلاتم خوبه شغل خوبی دارم همسرم هم همینطور واقعا از زندگیم سرد شدم از یه طرف جرات جدایی هم ندارم خیلی حالم بده درمونده شدم خواهش میکنم یه چیشنهادی جیزی بدین من چه کنم اخه

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط حیاط خلوت نمایش پست ها
به نظرم یه مدت کاملا بی خیال باش.(می تونی دمنوش گل گاوزبون و سنبل الطیب هم بخوری که خیلی جواب میده)

مثل یه راز باش که طرف سعی کنه کشفت کنه

در مقابل حرفش که طلاقت میدم میترسی و یا رویه ات رو عوض می کنی اونم ازت آتو داره

درباره خانواده اش را مطلقا حرف نزن چه خوب چه بد
خیلی دلت پر شد بنویس و بعد پاره اش کن.اینجوری آروم تر میشی

این جور آدمها یه خاصیتی دارن هر چه بیشتر طرفشون میری بیشتر ازت زده میشن

از اونجاییکه عادتشه هر وقت دعوامون میشه مثلا موضوع سه سال پیش و میکشه وسط که مامانت این و گفت بابات این و گفتو...من اصلا از دعوای اونروز که باباش هرچی خواست بهم گفت هیچی نگفتم بهش گفتم ولش کن به نظرتون بگم که بابای تو هم چیا به من گفت یا نه دهنم و ببندم و کلا به روم نیارم اخه حرصم میگیره فکر میکنه خانوادش تا حالا هیچی به من نگفتن اصلا شوهرم هیچ رقمه پشت من نیست.