خب شما جای من باشین تحقیر نمیشید من از یه خانواده تحصیلکردم خودم هم تحصیلاتم خوبه شغل خوبی دارم همسرم هم همینطور واقعا از زندگیم سرد شدم از یه طرف جرات جدایی هم ندارم خیلی حالم بده درمونده شدم خواهش میکنم یه چیشنهادی جیزی بدین من چه کنم اخه
- - - Updated - - -
از اونجاییکه عادتشه هر وقت دعوامون میشه مثلا موضوع سه سال پیش و میکشه وسط که مامانت این و گفت بابات این و گفتو...من اصلا از دعوای اونروز که باباش هرچی خواست بهم گفت هیچی نگفتم بهش گفتم ولش کن به نظرتون بگم که بابای تو هم چیا به من گفت یا نه دهنم و ببندم و کلا به روم نیارم اخه حرصم میگیره فکر میکنه خانوادش تا حالا هیچی به من نگفتن اصلا شوهرم هیچ رقمه پشت من نیست.











علاقه مندی ها (Bookmarks)