ممنون از همگیتون من راه حل مشکلم رو پیدا کردم دلیل همه بدبختی های من دور بودن از خداست و هدف خداست من امروز به خدا رسیدم و اون رو پیدا کردم
من الکی 10 سال در د کشیدم درد از اعمال خودم بود و درمان همان خدا بود
تشکرشده 0 در 0 پست
ممنون از همگیتون من راه حل مشکلم رو پیدا کردم دلیل همه بدبختی های من دور بودن از خداست و هدف خداست من امروز به خدا رسیدم و اون رو پیدا کردم
من الکی 10 سال در د کشیدم درد از اعمال خودم بود و درمان همان خدا بود
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)