من فقط یه چیزی میتونم بگم. اینم اینه که همه ی این تعصبات و شک و تردیدهای ایشون راجع به شما به اون به اصطلاح دو اشتباهی که شما مرتکب شدید و برای این آقا تعریف کردین برنمیگرده. بخش زیادیش مربوط میشه به خود این آقا ، خط فکری و ویژگی های شخصیتی ایشون.
شاید حتی در صورتی که این موارد در مورد شما وجود نداشت و اشتباهی هم نکرده بودین ایشون همین بدبینی و کنترل کردن و ... رو داشت.
من تا حدود زیادی فکر میکنم ایشون مشکل داره.








علاقه مندی ها (Bookmarks)