به نظرم موضوع رو با خانواده مطرح کن.حداقل بگو هزینه جهازتو برات سپرده این به نام خودت کنن.اینجوری خیالت راحته
تشکرشده 552 در 282 پست
به نظرم موضوع رو با خانواده مطرح کن.حداقل بگو هزینه جهازتو برات سپرده این به نام خودت کنن.اینجوری خیالت راحته
انرژی خوب (پنجشنبه 20 خرداد 95)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)