سلام .
خیلی مقاله ی خوبی بود .
من همه ی سوالات این خانم استاد رو خوندم ولی نفهمیدم جواب این سوالات چی باشه خوبه !!! در واقع ایشان فقط سوال مطرح کردند ولی نگفتند که جواب ما اگه چی باشه خوبه یا بده .
نمیدونم منظورم رو تونستم برسونم یا نه ؟