سلام،من سنم ازشماکمتره اماازدواج کردم ودرک میکنم چی میگید چون من هم تقریبا مثل شما بودم.
امیدوارم اعتماد به نفستونو تقویت کنید وبعد ازدواج کنید چون خدایی نکرده بامشکلات من روبه رومیشید.همیشه برای خودتون ارزش قائل بشیدوخودتونو دست کم نگیرید.
نمیگم اعتماد به نفس کاذب داشته باشید ولی خودتونو دوست داشته باشید.
درضمن هرچی سن بیشتر شه وشمانتونید برافکار منفیتون غلبه کنید مطمئنا برای ازدواج سخت پسند تروسخت گیر تر میشید...به خداتوکل کنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)