سلام، این موضوع دقیقا برعکسش اتفاق افتاد، خانواده نامزد سابق منم همین جوری بودن، اختلاف سنی هم داشتیم 12 سال، ولی باز خداروشکر به عقد نکشید، همین بهتر که به جایی نرسیده تموم شده، واقعا دوره نامزدی دوره خوبیه برای شناخت طرفین، با هلیای عزیز هم موافقم
تشکرشده 13 در 5 پست
سلام، این موضوع دقیقا برعکسش اتفاق افتاد، خانواده نامزد سابق منم همین جوری بودن، اختلاف سنی هم داشتیم 12 سال، ولی باز خداروشکر به عقد نکشید، همین بهتر که به جایی نرسیده تموم شده، واقعا دوره نامزدی دوره خوبیه برای شناخت طرفین، با هلیای عزیز هم موافقم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)