سلام
خوش اومدید
نیاز به بررسی های بیشتر هست و با توضیحات مختصر شما امکان پذیر نیست
بهتر هست مراجعه کنید به مشاوره حضوری تا ایشان با تستهای شخصیتی شوهرتون رو بررسی کنند و اگر رگه های پارانوئید وجود دارد تشخیص داده شود
اگر مشکل شخصیتی نباشد ممکن است این اختلاف سن و تصور اینکه شما او را در حد خود نمیبینید و ممکن است دلبسته کسی دیگر شوید که بعضا از او جوان تر است منشاء این رفتار باشد
شدت بدبینی در چه حدی است؟
آیا با توضیحات شما قانع میشود و از تصور اشتباه خود بیرون می آید؟
آیا اینکه می گوید شما به کسی نگاه کردید یا مثلا کسی به شما نگاه میکند فقط برداشت اشتباه اوست یا اصولا نگاه عادی شمارا بد میداند؟
مثال های بیشتری بزنید و حتما مراجعه حضوری به مشاور داشته باشید اما نه آشکارا به عنوان بدبینی بلکه مشکلات و....









علاقه مندی ها (Bookmarks)