تجربه عملی این کار شما رو دارم.
دقیقا 22 سالگی با کسی که 2 سال و نیم ازم بزرگتر بود علیرغم مخالفت خونواده ه و با کله شقی ازدواج کردم. ضمنا ما هم دوست بودیم. و غرق در عشق!
یک سال بعد جدا شدیم.
این سبک ازدواج تو ايران جواب نمیده. چون اولا فرهنگ ما قرنهاست که پذیرفته دختر بآید از پسرکوچکتر باشه.
ثانیا دختری که از پسر بزرگتر باشه، ناخواسته پسر رو جدی نمیگیره چون به چشم کوچکتر و بچه بهش نگاه میکنه. در کل به عنوان کسی که تجربه این اشتباه رو داره، توصیه میکنم این کار رو نکن.
ضمنا چیزی که بارها گفتم بحث سن و سال پسر هست. من وقتی از 25 سالگی عبور کردم، دنیام با زمانی که زیر 25 بودم 180 درجه تفاوت کرد. و این تفاوت رو توی اکثر دوستهام هم دیدم. به قطع میگم که شما هم دو سه سال دیگه به عشق افلاطونی امروزت به چشم خنده و جوک نگاه خواهی کرد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)