با اسما کاملا مخااالفم.
قدیما به خاطر این میگفتن پسر بزرگتر باشه که دخترها کارهای زیاد خونه را انجام میدادن، زیاد هم بچه میزاییدن و زحمت زیادی داشتن و زود شکسته میشدن، به خاطر همین اون زمان ها خانم ها زودتر از آقایون فوت میکردن، برای اینکه دونفر تا آخر عمر با هم زندگی کنند میگفتن که آقا بزرگتر باشه .
ولی الان بری بهشت زهرا میبینی همه خانوما سرقبر آقاشون نشستن، الان فرق کرده.
- - - Updated - - -
ولی اینکه دخترا زودتر به بلوغ فکری میرسن و عقلشون بزرگ میشه هست، اگه فکر میکنی اونقدرها عاقلی و میتونی زندگی را بچرخونی و به همسرت ابراز علاقه کنی اختلاف سنی تون کاملا منطقی هست،
اتفاقا اگه پسر به بلوغ فکری رسیده باشه تو این زمونه این اختلاف سنی بهترین هست








علاقه مندی ها (Bookmarks)