
نوشته اصلی توسط
زانکو
وای عزیزم الهام جون تبریک میگم
خیلی خوبه که آشتی کردین
آفرین بر تو که غرورتو کنار گذاشتیو گفتی معزرت میخوام
تو موقعیت و شرایط خیلی خوبی داری قدر اینارو بدون
سعی کن شتابزده عمل نکنی
خیلی بامزه آشتی کردینا

ممنونم زانکوی عزیزم
مرسی بهم انرژی مثبت میدی



- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
ستاره زیبا
سلام عزیزم خداروشکر که خوبین
ببین من اینطور متوجه شدم که شما ابتدا با ندونم کاری روی همسرت رو باز کردی و ایشون دیگه ادم بی زبون سابق نیست اما یه فرق داره با مردایی که از اول پرخاشگر بودن و اون اینکه تو حالت عادی باز میشه همون بره اروم درسته؟؟؟؟
اگه اینطور هست شما خیلی راحت میتونی زندگیت رو تاییر بدی
اول اول واقعا رو خودت کار کن مردا چندتا چیز میخان توزندگی فراهم کنی حله
1احترام
2بعنوان یه مرد قبولشون داشته باشی (بهشون اقتدار بدی تاییدشون کنیکلا قبولشون داشته باشی)
3ارامش میخان تو خونه(زنشون غرغرو نباشه بددهن اصلا زنشون شاد و بامزه و پرانرژی باشه خوب استقبالش کنه چه اومدن چه رفتن)
4ارتباط خوب جنسی(که از صمیمیت ناشی بشه)
اینها رو ایجاد کن همیشه وقتی باهم خوشین کارهایی که دوست داری برات بکنه رو بگو وهمیشه خودش رو با خودش مقایسه کن مثلا بگو من عاشق اون ارامش گذشتت هستم
یا برای اینکه چیزای خوبش بیشتر بشه هرگز بهش کارهای بدش به رخش نکش اما یه کار خوبی کرد حتی کوچیک اینقدر بزرگش کن تا تتکرارش کنه و همیشه از خوبیاش بگو تا بیشترش کنه اگه ازش دلخوری داشتی تو خوشیا بگو من ازت توقع نداشتم فلان کاررو کنی اصلا در شان تو نیست
یادت باشه با تشویق تغییرش بدی
در مورد کار و پول:یه وقت که باهم خوب بودین خیلی با ارامش بگو عزیزم اگه تو نخای من سرکار نمیرم اما میدونم تو چون میدونی من به کارم علاقه دارم دوست داری برم ازت واقعا ممنونم
بگو اصلا پول من و تو نداره چه فرقی میکنه داریم باهم زندگی میکنیم من میدونم فعلا مجبوری کمتر کار کنی ولی ازونجا که میشناسمت ادم با مسئولیتی هستی که وقتی درست تموم بشه بیشتر کار میکنی و نمیذاری اب تو دلم تکون بخوره
من پولم میدم به تو هرجور صلاح میدونی خرج کن مطمینم چون خوب از پسش برمیای خیلی تو آسایش خاهم بود تو مرد منی یه مرد با مسولیت و با لیاقت که خودش هواسش به خونه و کم وکسریهاش هست خداروشکر خیالم راحته
بعد سعی کن ازش با سیاست بخاهی که خودش برا خونه خرید کنه همیشه بهش کلمه دست و دلباز رو تلقین کن و اینکه هرچی میخام برام فراهم میکنی نمیذاری کمبودی داشته باشم و.... اینا باعث میشه همون که ارزوش داشتی بشه
اما شما مقداری از پولت رو حتما بدون اینکه بهش بگی پس انداز کن شاید تو خیابون چیزی خوشت اومد بخری
باید نرم عمل کنی فعلا اینا یادم اومد
تا میتونی رو خودت کار کن اخلاقت و.....
شک نکن اگه ایشون به جز شما دهن بینه یا دهن لقه تنها علتش اینکه به شما اعتماد نداره چون دایم تحقییرش کردی دایم باهاش دعوا کردی سین جینش کردی باهاش پا نبودی
باهاش مثل یه رفیق باش تا فقط و فقط با تو درد دل کنه
دوباره امروز راهکارهاتو مرور کردم خیلی فوق العاده هستن

چقدر خوبه من بتونم شیرین زبون باشم مثل شما
خیلی خوب و جزئی برام شفاف کردید.این مدل راهنمایی رو خیلی دوست دارم خیلی روم موثره
وقتی میخونم راهکاراتونو توی ذهنم تجسم میکنم و میبینم که چه عالی نتیجه گرفتم
من دوست دارم بالغانه رفتار کنم و رفتار جرات مندانه داشته باشم، چه راهکاری پیشنهاد میدین؟
تو این دو روز اخیر فهمیدم که اکثر بحث و دعوامون توی دو تا زمینه هست:
اول: در مقابل رفتارهای اشتباه همسرم نمیدونم چکار کنم؟
مثلا همسرم شب دیر میاد خونه حدود 10.30-11 شب
دوم: خواسته های خودمو نمیدونم چطور ازش بخوام؟
مثلا میخام برم شمال به خانوادم سر بزنم
مثلا دوست دارم هر چند وقت یه بار بریم تفریح یا مسافرت
(قابل توجه دوستان تو این2 سال اخیر نه تفریح رفتیم نه مسافرت)
همسرم یکسره دانشگاست یا داره رو تزش کار میکنه یا تدریس خصوصی داره یا تدریس دانشگاه داره یا پروژه برداشته داره انجام میده حتی پنج شنبه جمعه هم که تعطیله میره دانشگاه
یا داره مقاله داوری میکنه بالاخره به هر طریقی وقت نداره و سرش کاملا شلوغه و غالبا کاملا خسته میاد خونه
علاقه مندی ها (Bookmarks)