به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 45

Threaded View

  1. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 دی 95 [ 14:19]
    تاریخ عضویت
    1395-2-08
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    889
    سطح
    15
    Points: 889, Level: 15
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class500 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    13

    تشکرشده 10 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط زانکو نمایش پست ها
    وای عزیزم الهام جون تبریک میگم
    خیلی خوبه که آشتی کردین
    آفرین بر تو که غرورتو کنار گذاشتیو گفتی معزرت میخوام
    تو موقعیت و شرایط خیلی خوبی داری قدر اینارو بدون
    سعی کن شتابزده عمل نکنی
    خیلی بامزه آشتی کردینا

    ممنونم زانکوی عزیزم
    مرسی بهم انرژی مثبت میدی


    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط ستاره زیبا نمایش پست ها
    سلام عزیزم خداروشکر که خوبین
    ببین من اینطور متوجه شدم که شما ابتدا با ندونم کاری روی همسرت رو باز کردی و ایشون دیگه ادم بی زبون سابق نیست اما یه فرق داره با مردایی که از اول پرخاشگر بودن و اون اینکه تو حالت عادی باز میشه همون بره اروم درسته؟؟؟؟
    اگه اینطور هست شما خیلی راحت میتونی زندگیت رو تاییر بدی
    اول اول واقعا رو خودت کار کن مردا چندتا چیز میخان توزندگی فراهم کنی حله
    1احترام
    2بعنوان یه مرد قبولشون داشته باشی (بهشون اقتدار بدی تاییدشون کنیکلا قبولشون داشته باشی)
    3ارامش میخان تو خونه(زنشون غرغرو نباشه بددهن اصلا زنشون شاد و بامزه و پرانرژی باشه خوب استقبالش کنه چه اومدن چه رفتن)
    4ارتباط خوب جنسی(که از صمیمیت ناشی بشه)
    اینها رو ایجاد کن همیشه وقتی باهم خوشین کارهایی که دوست داری برات بکنه رو بگو وهمیشه خودش رو با خودش مقایسه کن مثلا بگو من عاشق اون ارامش گذشتت هستم
    یا برای اینکه چیزای خوبش بیشتر بشه هرگز بهش کارهای بدش به رخش نکش اما یه کار خوبی کرد حتی کوچیک اینقدر بزرگش کن تا تتکرارش کنه و همیشه از خوبیاش بگو تا بیشترش کنه اگه ازش دلخوری داشتی تو خوشیا بگو من ازت توقع نداشتم فلان کاررو کنی اصلا در شان تو نیست
    یادت باشه با تشویق تغییرش بدی
    در مورد کار و پول:یه وقت که باهم خوب بودین خیلی با ارامش بگو عزیزم اگه تو نخای من سرکار نمیرم اما میدونم تو چون میدونی من به کارم علاقه دارم دوست داری برم ازت واقعا ممنونم
    بگو اصلا پول من و تو نداره چه فرقی میکنه داریم باهم زندگی میکنیم من میدونم فعلا مجبوری کمتر کار کنی ولی ازونجا که میشناسمت ادم با مسئولیتی هستی که وقتی درست تموم بشه بیشتر کار میکنی و نمیذاری اب تو دلم تکون بخوره
    من پولم میدم به تو هرجور صلاح میدونی خرج کن مطمینم چون خوب از پسش برمیای خیلی تو آسایش خاهم بود تو مرد منی یه مرد با مسولیت و با لیاقت که خودش هواسش به خونه و کم وکسریهاش هست خداروشکر خیالم راحته
    بعد سعی کن ازش با سیاست بخاهی که خودش برا خونه خرید کنه همیشه بهش کلمه دست و دلباز رو تلقین کن و اینکه هرچی میخام برام فراهم میکنی نمیذاری کمبودی داشته باشم و.... اینا باعث میشه همون که ارزوش داشتی بشه
    اما شما مقداری از پولت رو حتما بدون اینکه بهش بگی پس انداز کن شاید تو خیابون چیزی خوشت اومد بخری
    باید نرم عمل کنی فعلا اینا یادم اومد
    تا میتونی رو خودت کار کن اخلاقت و.....
    شک نکن اگه ایشون به جز شما دهن بینه یا دهن لقه تنها علتش اینکه به شما اعتماد نداره چون دایم تحقییرش کردی دایم باهاش دعوا کردی سین جینش کردی باهاش پا نبودی
    باهاش مثل یه رفیق باش تا فقط و فقط با تو درد دل کنه


    دوباره امروز راهکارهاتو مرور کردم خیلی فوق العاده هستن

    چقدر خوبه من بتونم شیرین زبون باشم مثل شما خیلی خوب و جزئی برام شفاف کردید.این مدل راهنمایی رو خیلی دوست دارم خیلی روم موثره

    وقتی میخونم راهکاراتونو توی ذهنم تجسم میکنم و میبینم که چه عالی نتیجه گرفتم

    من دوست دارم بالغانه رفتار کنم و رفتار جرات مندانه داشته باشم، چه راهکاری پیشنهاد میدین؟


    تو این دو روز اخیر فهمیدم که اکثر بحث و دعوامون توی دو تا زمینه هست:


    اول: در مقابل رفتارهای اشتباه همسرم نمیدونم چکار کنم؟

    مثلا همسرم شب دیر میاد خونه حدود 10.30-11 شب

    دوم: خواسته های خودمو نمیدونم چطور ازش بخوام؟

    مثلا میخام برم شمال به خانوادم سر بزنم
    مثلا دوست دارم هر چند وقت یه بار بریم تفریح یا مسافرت
    (قابل توجه دوستان تو این2 سال اخیر نه تفریح رفتیم نه مسافرت)

    همسرم یکسره دانشگاست یا داره رو تزش کار میکنه یا تدریس خصوصی داره یا تدریس دانشگاه داره یا پروژه برداشته داره انجام میده حتی پنج شنبه جمعه هم که تعطیله میره دانشگاه
    یا داره مقاله داوری میکنه بالاخره به هر طریقی وقت نداره و سرش کاملا شلوغه و غالبا کاملا خسته میاد خونه
    ویرایش توسط الهام* : دوشنبه 10 خرداد 95 در ساعت 10:47


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. شوهرم میگه منو با این زندگیو نمیخواد
    توسط پروانه 71 در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: شنبه 12 اردیبهشت 94, 10:34
  2. نمی دونم دارم با یک فرشته زندگی می کنم یا یه دیو
    توسط poopak111 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 21 تیر 93, 16:00
  3. بیو گرافی
    توسط sara_star در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: شنبه 16 آذر 87, 19:55

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.