سلام خانومی
اولا مراقب خودت باش
یکم صبر کن این تنش هایی که پیش می یاد تو این شرایطی که هم تو خسته ای هم اون باعث می شه رفتارهایی صورت بگیره که اصلان طبیعی نیست
عزیزم اونم مثل تو آرامش می خواد کیه که از آرامش بدش بیاد تا خودتون آروم نشین نمی تونین اطرافیانو آروم کنین








علاقه مندی ها (Bookmarks)